quebec Skrevet 31. desember 2008 Skrevet 31. desember 2008 Hei, skal hjelpe min søster med å kjøpe en pc så trenger litt hjelp fra dere der ute.. Hun er på utkikk etter en pc med skjerm på ca 15,4 tommer, webcam, god lagringsplass(over 200gb), en hun muligens kan spille enkle spill på som the sims(ikke ett must) og helst med Vista. Har funnet litt forskjellige her, hva syns dere?? HP CQ60 Toshiba Fujitsu Siemens Packard Bell Compaq Acer Aspire HP Compaq Er jo litt forskjellige prosessorer på disse, hvilken funker best egentlig?? Og hva er viktigst, at det er mye minne eller at det er en god prosessor?? Håper på hurtig svar:)
Star Skrevet 31. desember 2008 Skrevet 31. desember 2008 Hadde satset på en Lenovo 3000 N500 som gir mye for pengene
toazty Skrevet 31. desember 2008 Skrevet 31. desember 2008 asus x59SR desverre 5490kr, men dog en god pc, tror kanskje det er den som har best specs til en forferdelig grei pris
ptfe Skrevet 31. desember 2008 Skrevet 31. desember 2008 Merket meg at Elkjøp selger en 15,4" HP til 5500,- den 2 januar. Ser litt på den selv, men vet ikke hvordan den er for prisen. Kanskje siden Elkjøp er litt kryptiske når det kommer til spesifikasjoner Det kommer hvertfall frem at den har: AMD Athlon Dual-core 320GB hdd 4GB minne og ATI dedikert grafikk kort Modellen er dv5-1118eo så vidt jeg kan se. Den skal nok lett klare Sims hvertfall. Litt over nok en gang, men virker jo som et bra tilbud. Eller hva syntes folket?
ptfe Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Tsja, her ble det stilt. Kjøpte en selv jeg da Lik som denne: https://prisguiden.no/product.php?productId=104712 6500,- for billigste, satte sammen en lik en uten OS på Multicom, kom på 6200,-, så da tenker jeg 5500,- var et godt kjøp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå