Bozzeye Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 (endret) exp date, hva betyr dette? må man betale år for år? Jeg tror det er når kredittkortet utgår eller noe sånt. Har ikke kredittkort selv, og er ikke sikker. Edit: Reavenas var før meg. Endret 3. januar 2009 av Bozzeye
Exxia Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Er det det er. Spurte mamma. Jeg har brukt hennes ganske mange ganger
leggolas Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Soldier Front er også ganske bra men kun Online. Du må også laste ned noe ijji beta downloader eller noe for og spille. Spillet i seg selv er ganske kult. Combat Arms er vel egentlig kulest av alle.
evilleader360 Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 har testet savage 2 litt, og jeg må si meg imponert til nå. aldri har jeg møtt et spill som er like unikt som dette, kan nesten si at gamemasteren som styrer laget minner meg om faktisk om C&C spillene har faktisk meget lyst å betale de usle 70,- siden dette er et faktisk ganske akseptabelt prisnivå, men dog så har jeg bare visa electron men noe jeg lurer på er dette exp date, hva betyr dette? må man betale år for år? Du kan vel ikke betale på nettet vha Visa Electron? Hva heter du i spillet? Noe imot at jeg legger deg til? Litt for få norske spillere synes da jeg.
mago Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 Area 51 er et bra skyte spill http://games.on.net/app/2333/Area_51 er gratis nå (dog med reklame) Hvordan oppstår reklamen i spillet ? (innbakt i spillet mellom oppdrag, eller lastes ned reklamesnutter via webben
Nightmare1518 Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 (endret) Jeg har spilt AA (America's Army) det er ett flott spill med god grafikk. Hvis du vil ha det idag burde du melde deg inn på gamespot.com hvor du kan laste ned hele spillet inkludert siste patch. Endret 6. januar 2009 av Nightmare1518
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå