Gå til innhold

Sony Ericcson


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har du ett digital kamera og mulighet for å synkronisering med pc'en din via mobil kan du få bildene du har tatt med det inn på mobilen... så ett bilde som var tatt med digital kamera på skjermen til t68... ble ganske bra egentlig...

 

ellers kan du selfølgelig få opp bilde av en naken dame når jentene i telefonboken din ringer (og omvendt viss dt er ønskelig)... da går du inn i telefon boken og går inn på "tilknytt bilde til kontakt" eller bilder"....

 

viss det er samme prinsippe på t300 som på t68i selfølgelig...

Lenke til kommentar
Jeg kommer også til å bytte min T300 med en T610 når den kommer. Jeg er kjempefornøyd med mobilen, det er bare en ting å utsette på den: Går ikke an å synkronisere mot pc. At ikke jeg kunne synkronisere mot Outlook osv. visste jeg på forhånd, men jeg trodde jeg kunne lagre sms og kontakt-liste på pc'en, nå som jeg har kjøpt infrarød adapter. Dette er ikke tilfelle, man kan bare overføre bilder og ringetoner osv til mobilen. Det er forøvrig veldig lettvint, bare drag'n'drop .mid filer osv.  

 

hvordan program bruker du til dette?

Lenke til kommentar

dennis88... hvis han hadde kjøpt den som backup, ville han antagelig skrevet mer enn bare akkurat det... dessuten... jeg mener, hvis han er så glad i 3650 så kunne han bare solgt t68i (som han visst nok har) og så bruke pengene han skal ha brukt på t310 til å kjøpe 3650

 

bare en tanke :roll:

 

EDIT: sinnsykt mange skriveleifer

Lenke til kommentar

CNIL:

 

Du lever VIRKELIG opp til navnet. Vurdert Juvenil? :yes:

 

3650? fjortistelefon. Holder meg LAAAAAAAAANGT unna! :yes:

 

Jeg har 7250, T68i og en T310 som jeg har som BACKUP. Tenk det!? Faktisk mulig ja.. Jeg jobber i bransjen og TRENGER faktisk mer enn en...

 

Hvis du er interessert har jeg en MEGET low-end telefon du kan kjøpe? C45. Tipper den dekker bruket ditt :lol:

 

PS: Denne tråden gjelder hva som er best. IKKE full utredning

Lenke til kommentar
dennis88... viss han hadde kjøpt den som backup, ville han antagelig skrvet mer enn bare akkurat det... desuten... jeg mner, viss han er så glad i 3650 så kunne han bare solgt t68i (som han vist nok har) og så bruke pengene han skal ha brukt på t310 til å kjøpe 3650

 

bare en tanke :roll:

 

Han har en 7250..

 

Jeg fant forresten 6 skrivefeil i posten din...(og posten din var ikke akkurat så lang..)

Lenke til kommentar
CNIL:

 

Du lever VIRKELIG opp til navnet. Vurdert Juvenil?  :yes:  

 

3650? fjortistelefon. Holder meg LAAAAAAAAANGT unna! :yes:  

 

Jeg har 7250, T68i og en T310 som jeg har som BACKUP. Tenk det!? Faktisk mulig ja.. Jeg jobber i bransjen og TRENGER faktisk mer enn en...

 

Hvis du er interessert har jeg en MEGET low-end telefon du kan kjøpe? C45. Tipper den dekker bruket ditt  :lol:  

 

PS: Denne tråden gjelder hva som er best. IKKE full utredning

 

å.. sorry, jeg leste ikke skikkelig på nanvet ditt og trodde det var mobil "eksperten".. beklager alt tulle... hvis du får deg et avatar kan jeg love det ikke gjentar seg... jeg tror på deg når det gjelder backuptelefonen nå altså - var bare litt merkelig at mobil eksperten skulle ha kjøpt den som backup..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...