dor123 Skrevet 9. april 2003 Skrevet 9. april 2003 jeg får ikke lagt inn creatures island eller en patch forde windows sier at B&W ikke er lagt inn,hva skal jeg gjøre?
Monsoon Skrevet 9. april 2003 Skrevet 9. april 2003 Da har det blitt noe rart da du la inn spillet, som gjør at det ikke dukker opp i registeret. Ta vare på save-filene og re-instaler før du prøver og legge inn Creatures Island eller patcher på nytt. Jeg har null peiling på B&W så det kan være en bug i selve spillet.. hva vet jeg... men iallfall så er det jeg har skrivd overnfor standard prosedyre så fort en får problemer av denne typen.
dor123 Skrevet 9. april 2003 Forfatter Skrevet 9. april 2003 jeg kan ikke installere det forde jeg har ikke noe setup fil,bare kopiert spillet over fra cd,så jeg trenger en reg fil,hvor kan jeg få tak i det hen?
Monsoon Skrevet 9. april 2003 Skrevet 9. april 2003 ok... der har du grunnen til at det ikke funker som det skal. Når du bare kopierer spillet direkte så går det an å spille med det (tydeligvis), men windows vet ikke at det er der. Under installasjonen vil enkelte filer lagres rundt omkring i andre steder enn selve spill-mappa. Btw, kan hende du har skrivebeskyttelse på spillet iom at du har tatt det rett fra en cd. Men uansett, hvis du liker det så kan du jo tusle ned i nærmeste spillsjappe og kjøpe det selv da. Ligger vel et på 200 til 300 kroner antar jeg. Ville vært godt investerte penger det
Deidei Skrevet 13. april 2003 Skrevet 13. april 2003 199 kr. for BW og 399 kr. for combo pack, tror jeg det var.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå