Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

HP Pavilion tx2000 bare problemer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte en HP Pavilion TX2000 for 3 mnd siden og har bare hatt problemer.

Første som skjedde var at jeg fikk masse striper på skjermen og alt bare låste seg, så jeg måtte restarte vær gang dette skjedde, så sendte jeg de inn og de byttet hovedkortet.

Så fikk jeg den tilbake igjen og etter 1 uke så begynte den å restarte seg skjøl hele tiden, noen ganger så virka det som om bare skjermen skrudde seg av men resten var i gang, så har jeg formatert den, men dette hjalp ikke, etter jeg formaterte den nå så oppdaterte jeg pcen og alt det greine der, men nå vil den ikke komme seg på nett, jeg får ikke no ip i det hele tatt. Også restartern seg av seg skjøl ganske ofte.

Noen som har hatt no lignene problemer som dette?

Hva burde jeg gjøre? og hva er mine rettigheter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Levere den inn å få en ny en...? ;)

Hvis du har formattert den med medfølgende plate eller back-up partisjon fra levrandøren så har du garatien på din side hvis jeg ikke husker helt feil...^^

Skrevet
Levere den inn å få en ny en...? ;)

Hvis du har formattert den med medfølgende plate eller back-up partisjon fra levrandøren så har du garatien på din side hvis jeg ikke husker helt feil...^^

Kan jeg kreve pengene tilbake? eller kan jeg bare kreve ny pc?

Skrevet

Tviler litt på at du får igjen pengene i form av kontanter, men at du enten kan kreve ny pc eller at du får igjen summen av det pc-en kosta deg i form av gavekort eller noe sånt som du kan bruke i den butikken du kjøpte den i tror jeg du skal kunne få til...;)

Har gjort noe lignende selv, og hadde ingen problemer med det...:)

Skrevet

Hve kjøpet/penger tilbake: tre ganger med samme feil. Det vil si at leverandør har tre forsøk på utbedring og at feil ikke skyldes noe du har gkort.

Skrevet
Hve kjøpet/penger tilbake: tre ganger med samme feil. Det vil si at leverandør har tre forsøk på utbedring og at feil ikke skyldes noe du har gkort.

Jeg hadde 4 forskjellige feil med min bærbare, og jeg fikk refundert pengene som jeg gav for den bærbare, og det var 1,5 år etter at jeg kjøpte den bærbare...:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...