boobles Skrevet 9. april 2003 Skrevet 9. april 2003 Jeg har lavet en side på et program der hedder macromedia-dreamweaver, jeg skal have overført den til en gratis hjemmeside jeg har?
Zamboo Skrevet 9. april 2003 Skrevet 9. april 2003 Jeg har lavet en side på et program der hedder macromedia-dreamweaver, jeg skal have overført den til en gratis hjemmeside jeg har? Og problemet ditt består i?
Admin'c Skrevet 9. april 2003 Skrevet 9. april 2003 hvordan gjøre dette? sikkert noe sånt vet ikke selv skal snart mekke en egen side men ar ikke komemt så langt
Hidden Skrevet 9. april 2003 Skrevet 9. april 2003 Kort versjon: Dreamweaver har integrert FTP kobling, så du kan uploade, downloade og synkronisere websites i Dreamweaver med den du har uploadet. Veldig kjekk funksjon om du holder på en del med slikt. Om du allerede har en website oppe, som du ikke har brukt Dreamweaver til å lage, kan du likevel enkelt mappe (kartlegge) siten og speile den i Dreamweaver med folder hiearki, links og alt slikt. Så kan du forandre og oppdatere på den lokale siten på din egen PC og så koble opp via den interne FTP funksjonen og oppdatere siten på nettet med et museklikk. Anyways, sjekk menyene og Help filen (eller manualen). Det står der hvordan du setter opp FTP koblingen i Dreamweaver og bruker den generelt. Gratis website space finner du mange steder, bare pass på at tjenesten har mulighet for FTP oppkobling for up/download av filene (ikke alle gratis hjemmesidetjenester har det). Eller du kan bruke en annen FTP klient, f.eks. CuteFTP.
Hidden Skrevet 12. april 2003 Skrevet 12. april 2003 Øh, det er passe smart å si på et NORSK forum da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå