Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Ny skjermdriver - Svart skjerm!


Anbefalte innlegg

Min Dell XPS 420 starter opp som normalt, men når den kommer til det punktet hvor jeg skal logge inn på brukeren min, blir skjermen svart og det kommer opp følgende beskjed: "Auto Detect(Digital Input). Entering power save". Jeg har prøvd å slå av og på dataen, men ingenting funker.

 

Jeg installerte driveren herfra, da GTA IV "bugger" seg;

http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=385564

 

Jeg har skjermkortet: NVIDIA GeForce 8600 GTS

 

Noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Start PCen din i sikkerhetsmodus. Når PCen har startet opp gå inn i Enhetsbehandling, finn skjermkortet ditt og rull tilbake driveren. Start PCen på nytt på vanlig måte.

 

Så kan du jo prøve å installere driveren på nytt for å se om du har bedre lykke denne gangen. Hadde jeg vært deg ville jeg lastet driveren ned på nytt bare for å være sikker på at det ikke skjedde noe med driveren ved forrige nedlasting.

Lenke til kommentar

Fortsatt svart skjerm i sikkerhetsmodus!

Prøver å ta systemgjenoppretting, men den funker heller ikke;

"Systemgjenoppretting mislyktes på grunn av en uspesifisert feil. Kan ikke opprette en fil når filen allerede finnes (0x800700B7).

 

Alt ser ut til å ikke ville funke!

Endret av djrack
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Høres ut som om du har satt oppløsningen for høy i forhold til hva skjermen din takler.

 

Prøv å boote i Safe mode en gang til, men denne gangen velg Enable VGA Mode. Hvis du får bilde da endre oppløsningen din til noe lavt og start pcen vanlig igjen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Nå kom jeg meg inn i sikkerhetsmodus og har endret oppløsningen til lavest.

Hvordan går jeg frem for å "rulle tilbake en driver"?

 

Høyreklikk på Min Datamaskin - Egenskaper - Maskinvare - Enhetsbehandling - Skjermkort - Høyreklikk - Egenskaper - Driver - Rull driver tilbake

 

Hvis du får beskjed om at det ikke finnes noen driver å rulle tilbake til foreslår jeg at du laster ned samme drivere eller helst en eldre driver og installerer denne over den som lager så mye problemer.

Lenke til kommentar

Nå står det Skjermadaptere, men jeg regner med at det er det samme. Gikk ikke an å rulle tilbake driverne. Får starte opp i sikkerhetsmodus med nettverkstilkobling, og laste ned en eldre versjon av driveren :).

________

EDIT:

Nå funker alt igjen!

Måtte inn i sikkerhetsmodus, laste ned den nyeste driveren til skjermkortet mitt for så å gå inn i Enhetsbehandleren og velge "Oppdater driver ...". Da fant den en driver fra 2007, og den funker perfekt!

Endret av djrack
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...