hellbakk Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 Hei, eg har tenkt å kjøpe meg en ny data no ganske snart, eg har ikkje så mykje penger og reknar med å bruke rundt en 5000 på ei ny maskin (uten skjerm,tastatur,mus o.l) Mi noverande maskin er dårlig og har følgande inventar: AMD 3200 2 GHz 3 GB ram 1,5 TB GeForce 6600GT Den går veldig treigt og det tar f.eks 4 min å skru den av på skikkelig måte. Eg lurte på om noken kunne finne ei maskin som rett og slett kan dobble eller tredobble hastigheten på maskina mi, som ikkje kostar stort meir enn 5000 kr.
chirsso Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 Hei, eg har tenkt å kjøpe meg en ny data no ganske snart, eg har ikkje så mykje penger og reknar med å bruke rundt en 5000 på ei ny maskin (uten skjerm,tastatur,mus o.l) Mi noverande maskin er dårlig og har følgande inventar: AMD 3200 2 GHz 3 GB ram 1,5 TB GeForce 6600GT Den går veldig treigt og det tar f.eks 4 min å skru den av på skikkelig måte. Eg lurte på om noken kunne finne ei maskin som rett og slett kan dobble eller tredobble hastigheten på maskina mi, som ikkje kostar stort meir enn 5000 kr. Det er nok en god ide å rydde opp på maskinen, evt reformatere. Ingen god grunn til at denne maskinen skal bruke så lang tid på å skru seg av. Hvis du ønsker hjelp til å sette opp ny PC må du si hva du skal bruke den til. Du har kabinett, ram, hd og sikkert DVD som du kan beholde. Muligens kan du beholdee strømforsyningen også. Hva har du her? Du trenger bare hovedkort, skjermkort og prosessor. Dette koster ikke 5000,-, med mindre du skal ha noe av det aller råeste. Trenger hvertfall ikke bruke så mye, Men igjen, maskinen din blir nok en del bedre av en skikkelig opprydning/ reformatering.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå