Gå til innhold

Hvordan er fable 2 Co-op?


Crom92

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har tenkt til å kjøpe meg xbox 360 i nærmeste fremtid og trenger et bra Co-op spill til å spille sammen med en kamerat av meg. Jeg har sett mye på Fable 2 og synes dette ser veldig bra ut, men hvordan er det å spille Co-op offline på det?

Gjør man alle story questene sammen eller er det egne quest til dette? Er det split screen?

Hvis Fable 2 ikke er noe bra Co-op spill så kom gjerne med noen andre bra forslag.

 

Takker for svar og ønsker alle en god jul og et godt nyttår! ;)

 

Edit: Ny emnetittel

Endret av Crom92
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke prøvd fable 2, men jeg har hørt mye bra om det=)

Call Of Duty 5 (World At War) er et bra spill med co -op. Jeg har kjøpt Left 4 Dead og jeg er storførnøyd med det=) Man kan spille 4 stykker som co- op. Kan spille 8 stykker. Det er nu ivertfall på pc, Er litt usikker på xbox, Men det er bare og søke på nett. Jeg har ikke mere og si da=)

 

Og god jul til alle på diskusjon:)

ikke for å vere frekk eller noe, prøv og få litt bedre overskrift=)

Endret av Limose
Lenke til kommentar

Du må enten invite eller joine fable 2 sin co-op. Invite gjøres via vennelista eller ved å interact med din venns "orb" (dette er din venns eksakte posisjon mens han/hun spiller, representert med en orb istede for din venns helt i din verden)

Orben er også hvordan man overfører penger og ting.

 

Co-op'en fungerer på den måten at du enten joiner som en henchman som hjelper helten eller får en venn til å joine deg som en henchman.

Videre blir spillet akkurat som om du skulle spillt alene, bare at du nå har en ekstra person som kan hjelpe deg å sloss. Som henchman får du velge våpenklasse og enkelt utsende (god, nøytral og ond mann/dame)

Hencmanen får gull og xp ettersom host har bestemt før spillet.

 

Co-op på samme xbox startes med at spiller nr 2 kobler til kontrollen og trykker start for å få opp velgeskjermen. Spillet skjer på delt skjerm (ikke splitscreen) dette fungerer greit nokk siden henchmanen ikke kan gå for langt unna helten, og begge spillerne kan trykke på (left shoulder tror jeg) for å få stilt kamera bak sin spiller.

Lenke til kommentar

Glemte å nevne andre gode co-op spill.

Gears som jij sier er jo selvsagt. Men du har også:

- Army of Two

- Kane and Lynch

- Crackdown (L)

- Halo 3

- flere kommer

 

(L) bare co-op over live

Noen gamle her, men de er klassiske, bør prøves.

Og alle har gode co-op modes såklart, men de fleste kan spilles solo også

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...