Gå til innhold

Betale med gavekort hos Fotovideos nettbutikk?


Anbefalte innlegg

Jeg fikk to gavekort på 500 fra Fotovideo i julegave, og har funnet ett objektiv til 1000 kr som jeg ønsker å kjøpe meg. Men hvordan betaler jeg med gavekort i nettbutikken deres? Kommer jo frakt i tillegg som jeg må betale utenom. Tør jo ikke gå prosessen helt igjennom feks med Visa,da jeg er redd jeg ikke får anledning til å trekke fra gavekort? Noen som har prøv dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ser at man får kjøpt gavekort i nettbutikken, og da må man jo kunne forvente at de kan brukes ved kjøp fra nettbutikken også.

 

Ring de i morgen (lørdag) og spør hvordan du benytter deg av gavekortet ved bestilling fra nettbutikken.

 

Hvis objektivet du har valgt koster 1000 kroner, og du har gavekort til en samlet pris av 1000 kroner, tipper jeg du må betale frakt i tillegg.

Lenke til kommentar

Det er jo bare å prøve i nettbutikken, du har mulighet til å avbryte handelen helt til du må skrive inn kortnummer og bekrefter ordren med alle kostnader.

 

Sannsynligvis finner du et felt for å fylle ut kode fra gavekort i bestillingsprosessen, hvis du ikke finner dette feltet er det bare å avbryte bestillingsprosessen.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...