Gå til innhold

Betaling i Age of Conan når du har 30 dager fri?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Eg skal til å lage bruker på Age of Conan. Når eg skriver inn kortnummer og detaljer, så kommer det error fordi eg ikkje har valgt "subscription type". Siden det er 30 dager fri med i Age of Conan, så forventer eg ikkje at eg er nødt til å velge å betale for 1/3/6 måneder, som eg reknar med blir betalt visst eg velger eit av dei "subscription type"'ane.

 

Er litt forvirret her. Visst det følger med tretti dager fri, kvifor trenger eg da å velge kva betalings-metode eg har lyst til å velge, siden det virker som du da betaler for det du velger. Trenger litt guiding :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmmm, så når eg velger det betalings-metode greiene, så betaler eg ikkje med ein gang? Vil det sei at iløpet av tretti dager så kan eg endre fra å betale med konto, til å betale med GameCard, eventuelt? Har ikkje lyst til å bruke noko som heilst penger på kortet, så visst det er nokon som heilst måte å forhindre det, så bare sei framgangsmåte er du snill :hmm::innocent:

 

Trudde eg hadde forstått dette systemet deirast. Det er vel ganske lignande WoW sitt... :p

Lenke til kommentar

Ok, så då går det fra å betale med kort til gamecard. Det blir kjipt visst eg betaler med kort, så for å betale med GameCard, også deretter finne ut at eg har betalt for 1 måned med kort i tillegg for 2 måneder med GameCard. Det hadde vært fint å få absolutt visshet i at når eg legger inn GameCard, så går betalinga med kort vekk. :ermm:

Lenke til kommentar
Du må selv fjerne kortinformasjon så du ikke blir trukket.

Ok, så framgangsmåte blir noe sånt: Registrere 1 måned-Legge inn gamecard-fjerne korinformasjon?

 

Jaja, det er ikkje sikkert eg legger inn kort :innocent: Fordi at eg ganske enkelt bare kjøper eit gamecard og legger det inn til å begynne med. Da slipper du alt bryet :p

Det blir sikkert sånn eg går frem da, men takk for hjelpa alle sammen(som har svart :new_woot: ) og God Jul. Er iallefall i litt bedre stilling til betalings-systemet til Funcom, da.

Lenke til kommentar

Det er lettere å bare kjøpe et gamecard å registrere med det, siden det er gamecard du ønsker å bruke.

 

Men framgangsmåten for å registrere med visa vil vel være følgende:

-registrere 1 måned.

-fjerne kortinformasjon.

-legge til gamecard.

Nå er ikke jeg helt sikker på om du får 1 måned først, eller om den andre månen er gratis. Så det tryggeste ville vært å bare kjøpe et gamecard.

Lenke til kommentar

For å avslutte dette, er det nokre av dokke som har betalt for ein måned/månedar, for så å avslutte/fjerne kortinformasjon, slik at den måneden som står på "pending" ikkje blir betalt?

 

Det eg lurer på er om visst du bestiller ein måned, fortsetter ikkje bestillingen sjølve om du har fjernet kortinformasjonen? Det virker logisk at når du først "bestiller" ein måned visst du fortsatt har eit aktiv abonnoment, så skal no akkurat den "bestillingen" gjennomførast, uansett om du fjerner kortinformasjon?

 

PS: Veit at dei ikkje kan gjennomføre ein transaksjon uten kortinformasjon, men blir ikkje det sikkerhetslagra eller noko sånt? :eek: Har lyst å ha full gjennomgang før eg begynner å eksperimentere med bank kontoer :p

Endret av Rgr00n
Lenke til kommentar

Recurring er bare at det er den aktive valgte månedsvalget (1 måned, 3 måneder etc)...

 

Du kan ikke slette kortinformasjon mens det står pending, da slipper du ikke gjennom.

 

Dette står hos meg:

Subscription Cycle 1 Month Recurring

 

Men jeg har slettet kortinformasjon =)

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar

Det vil si at det blir betalt for 1 måned nå? :dontgetit:

 

edit: Ojaaa, trur eg forsto det no :puh:, men det står under 1 month recurring, så står det "next payment date 24 i januar osv"...Eg skal jo ikkje betale:( Eg skulle bare bruke den fri måneden min

Endret av Rgr00n
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...