oollee Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 (endret) Hallo.. Ja, jeg vet at det er en del tråder med/om dette emnet fra før, mn finner ingen med sikkelige detaljer... Det jeg har av utstyr er: 40% amundsen (70cl) en del pakker tyrkisk pepper kjele flasker til å blande i osv. Kan noen skrive opp sine vellykte oppskrifter? Resultatet skal helst ikke være altfor sterkt, mn godt blandet (ikke K.O etter liten shot liksom) Takker på forhånd =) Endret 21. desember 2008 av oollee
Rescue me Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Kommer ann på hvor god tid du har på deg . Har du god tid tar du bare å putter ca to pakker tyrkisk pepper oppi spriten og venter i en uke til alt er oppløst.
Candle Jack Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 Stapp 1-2 poser med tyrkisk pepper i en 1,5L flaske med vann og la de oppløses i noen dager. Det er iallefall sånn jeg og mine kompiser lager den.
sull Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 Har ikke prøvd det, men vil tro at å flekke to poser tyrkisk pepper i vann på en kokeplate og skru på litt varme (ikke koke) vil redusere oppløsningstiden betraktelig. Etter dette er det bare hive den i fryseren og vips du trenger ikke vente i en uke.
Krillekongen Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 Har ikke prøvd det, men vil tro at å flekke to poser tyrkisk pepper i vann på en kokeplate og skru på litt varme (ikke koke) vil redusere oppløsningstiden betraktelig. Etter dette er det bare hive den i fryseren og vips du trenger ikke vente i en uke. Er den metoden som brukes i bygda her. kan være greit å knuse dropsene først da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå