Gå til innhold

[Løst]Gå før oppsigelsestiden..

Khepri

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det har seg sånn at jeg sa opp jobben min for bare 1.5 måned siden fordi jeg er fullstendig utbrent og bestemte meg for å flytte til en annen kant av landet. Jeg spurte min avdelingsleder om jeg kunne gå før hvis de fikk noen i min stilling. Hun virket veldig positiv, og nevnte selv noen hun visste ville overta etter meg.

Vi gjorde ikke akkurat noen avtale, men det virket på henne som at jeg kunne få gå 1 januar. Nå har jeg hatt ferie lenge, og når jeg kom hjem hadde jeg fått et brev der det sto at jeg ikke fikk på før 31 januar.. Jeg får ikke tak i henne, for hun er sykemeldt og det er heller ikke andre her på huset som har peiling. Og jeg flytter neste lørdag..

Har tenkt å søke om permisjon uten lønn januar måned, men egentlig stikker jeg jo av nå.. Føler det også er feil..

kan jeg få store problemer med å gjøre dette slik? Aner ikke hvem jeg skal kontakte rett og slett, INGEN på huset her vet noen ting... Frustrerende!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skriv et brev til henne:

Viser til vår samtale (dato) hvor vi ble enige om at min siste arbeidsdag var (dato). Jeg takker for godt samarbeid, og ønsker deg et god nytt år.

Legg det på kontorpulten hennes og dra dit du skal dra.

En muntlig avtale er like bindende for begge parter som en skriftlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...