edds Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Hei folkens, Planlegger å begynne å spille igjen (virker som Laurelin er det beste valget av server, men bare å komme med andre meninger), og det har seg slik at jeg har en slags fetish for å spille den minst representerte klassen. Er det noen klasser som stikker seg ut som underrepresenterte? Jeg heller litt bort fra minstrel og guardian, og føler at folk vil rolle de to nye klassene som fy fremover. En god venn av meg skal også spille hunter. For å være helt ærlig står det mellom Guardian, Champion, Captain (den jeg vurderer sterkest for øyeblikket), Lore Master, Minstrel, Rune Keeper og Warden. Hva sier folket?
Christeven Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Ta den klassen du liker best, men det er aldri dumt å velge healer eller tank om du vil bli ettertraktet i grupper.
edds Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Skrevet 22. desember 2008 Poenget er at jeg aldri klarer å like en klasse bedre enn andre. Jeg har en sånn mentalitet at jeg bare vil være så unik som mulig. Så hvis vi ser det fra et annet perspektiv, hva er den MINST spilte klassen, uavhengi av gruppefunksjon?
Sjablong Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 Tror du gjør lurt i å velge Captain, basert på det du skriver om dine preferenser. mvh en Hunter på Laurelin
edds Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Skrevet 23. desember 2008 Tøft! Er det jeg heller mest mot for øyeblikket også. Da dukker jeg nok opp som captain på Laurelin i romjula.
Christeven Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 Burglar er en av klassene som er minst spilt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå