QPAD92 Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Hei Jeg spiller en del cs, har har en del demoer. Hva annet enn fraps kan jeg brruke til å filme demoene ? takker for svar
Tor45000 Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 wegame , enkel og bruke . får fin kvalitet men sist jeg sjekka det ut så var det problemer med lyd på Vista. Det skal gå an å fikse lyd på vista ved å gjøre noe spess , det står forklart på sidene deres. Men uansett så tror jeg fraps er det beste på nett til å screen recorde prog. LINK
Skumtroll Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Beklager å si det, men ingen av delene fungerer for CS. Det enkleste er å gå på style-productions.net -> Registrere deg -> Guides -> "Moviemaking for beginners" og du vil finne ut alt av hvordan du skal gjøre det. Om du ikke vil dette kan du enten bruke "Startmovie 60/90" og sette bildene sammen med Sony Vegas/Videomach/Virtual Dub. ELLER bruke HLAE (Half Life Advandec Effects), kjøre demoen, og bruke mirv_recordmovie_start med mirv_movie_fps 200 og sette bildene sammen med Virtual Dub. Les guiden på Style du, så får du vite alt du vil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå