Gå til innhold

Merkelig Live problem.


MagnarP

Anbefalte innlegg

Bruker vanlig kabelmodem rett inn i 360'en. Funker perfekt, aldri vært noe problemer. Har en annen ny maskin her som jeg tenkte jeg skulle koble opp slik at jeg kunne laste ned NXE til den før jeg gir den bort til lillebroren min. Plugget den da inn i kabelmodemet på akkurat samme måte men da gikk det ikke å koble til Live. IP feil greiene.

 

Hva er grunnen til dette? Min gir meg som sagt ingen problemer på akkurat samme metode. Er det slik at man ikke kan koble opp en annen 360 til modemet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har/ hadde akkurat det samme problemet. Men hadde den tilkoblet en Jensen Airlink 7954 og da fungerte det ikke med 2 stk xbox'er på live samtidig. Den ene måtte være frakoblet. Byttet til en Linksys wrt54gl og da fungerte det. Fant aldri ut hvorfor det ikke fungerte, men nå har jeg jo ikke så peil på sånt heller da :whistle:

Lenke til kommentar
Har/ hadde akkurat det samme problemet. Men hadde den tilkoblet en Jensen Airlink 7954 og da fungerte det ikke med 2 stk xbox'er på live samtidig. Den ene måtte være frakoblet. Byttet til en Linksys wrt54gl og da fungerte det. Fant aldri ut hvorfor det ikke fungerte, men nå har jeg jo ikke så peil på sånt heller da :whistle:

 

Vel, det blir ikke helt det samme. Jeg prøver ikke å ha begge koblet opp samtidig. Alt jeg gjorde var å dra kabelen ut av min 360 og puttet den inn i den nye. Den nye ville da ikke logge på Live.

Lenke til kommentar
Kjøpte du xboxen (den som ikke virker på nett) brukt? Tipper i så fall IP-adressen er satt til statisk. Prøv å endre den til automatisk.

 

Nei, helt ny. IP adressen står på auto. Det eneste jeg kan se er at den nye ikke vil logge seg på kanskje fordi ip adressen fra modemet er den min maskin bruker eller noe?

 

men hvis du tar test connection, hva skjer da?

 

Ip failed.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...