S!m1 Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 (endret) Hei! Det hele begynte med at jeg hadde så dålig internett tilkobling på min pc at jeg instalerte det på en annen, men så når jeg først hadde en god tilkobling og instalerte spillet kom det opp en melding som sa at denne koden var feil eller ble brukt av en annen bruker. Etter en uke med over 15 reinstaleringer og uinstaleringer fikk jeg byttet spillet, jeg kom hjem i håp for at dette skulle virke, men nei da. Samme meldingen kom opp igjen og igjen. Etter en time prøvde jeg å se om det kunne være brannmuren, der fant jeg noe rart se (se bildet). Der stod det at jeg hadde tre versjoner instalert på samme pc. Det første jeg tenkte da var WTF!=! Takker for svar! Endret 20. desember 2008 av the_dudesons
Hooper1004 Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 (endret) hmm, ja det dummeste du kan gjøre er og un/installere spill på samme PC flere ganger... men prøv og de om du finner de filene som henger igjenn av spillet... For og kunne bruke samma CD-keyen eler online koden er det veldi viktid at du logger inn på SAMME bruker som du først brukte CD-keyen på Håper det hjelper MVH Hooper1004 ;D EDIT. du må fjærne blokkingen av spillet i Anti-virus programmet ditt Endret 20. desember 2008 av Hooper1004
S!m1 Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Skrevet 20. desember 2008 hmm,ja det dummeste du kan gjøre er og un/installere spill på samme PC flere ganger... men prøv og de om du finner de filene som henger igjenn av spillet... For og kunne bruke samma CD-keyen eler online koden er det veldi viktid at du logger inn på SAMME bruker som du først brukte CD-keyen på Håper det hjelper MVH Hooper1004 ;D EDIT. du må fjærne blokkingen av spillet i Anti-virus programmet ditt Hvor finner de filene som henger igjen eller hvordan vet jeg at det er akkurat de som hang igjen etter det første ?
Hooper1004 Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 (endret) hmm,ja det dummeste du kan gjøre er og un/installere spill på samme PC flere ganger... men prøv og de om du finner de filene som henger igjenn av spillet... For og kunne bruke samma CD-keyen eler online koden er det veldi viktid at du logger inn på SAMME bruker som du først brukte CD-keyen på Håper det hjelper MVH Hooper1004 ;D EDIT. du må fjærne blokkingen av spillet i Anti-virus programmet ditt Hvor finner de filene som henger igjen eller hvordan vet jeg at det er akkurat de som hang igjen etter det første ? sorry, XD det er ikke 3 versjoner av spillet.. Windows defander har bare blokkert spillet 3 ganger bare fjærn blokkinga Edit. de filene sommuligensk henger igjen ligger mest trolig der du installerte det Endret 20. desember 2008 av Hooper1004
flakken Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 Hvis du har kjøpt RA3 via EAStore og installert ved hjelp av en venns plate, så vil ikke keyen fungere. Hadde et problem helt likt som det her meg selv siden jeg prøvde å installe med en venns plate for å "spare" tid, fikk denne erroren og måtte laste ned RA3 med EADownloader for å få unlocket noe tull med DRM.
S!m1 Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Skrevet 28. desember 2008 (endret) Har ennå ikke fikset problemet ! EDIT: Skrivefeil Endret 28. desember 2008 av the_dudesons
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Så fint at det løste seg da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå