Dott^ Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 (endret) Hei alle runescape fans. Jeg skal kjøpe meg tre måneder med runescape member for 130kr. Tenkte jeg skulle bruke bankkortet til faren min (ja, han har selvfølgelig godtatt det ) Er det safe? Og hva av informasjon trenger jeg? Blir kjempe glad for tilbake meldinger snarest, da det ikke er lenge til jeg evt. skal kjøpe Endret 20. desember 2008 av Dott^
Dott^ Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Skrevet 20. desember 2008 (endret) Bump. Er det "Subscribe without a creditcard" --> "Bank Transfer [ + 13,54 Norwegian Krone]" ?? Om jeg skal betale med vanlig Visa kort? Trenger hjelp fort. Endret 20. desember 2008 av Dott^
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Om du skal betale med visa skal du betale med creditcard. Helt trygt.
Dott^ Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Skrevet 20. desember 2008 (endret) Så om jeg betaler med Visa, så fornyer det seg automatisk hver månede? Og akkurat samme beløp; 5,95 ? Er det vanskelig å avslutt membershipet? Takk for svar BTW Endret 20. desember 2008 av Dott^
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Ja, det gjør det. Med mindre du setter den til å kun betale i en måned, eller to. Mener å huske det var slik siden min tid, ihvertfall. Avslutte membership gjør du bare ved å gå på siden og finne der det står avslutt member.
Dott^ Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Skrevet 20. desember 2008 Ja, det gjør det. Med mindre du setter den til å kun betale i en måned, eller to. Mener å huske det var slik siden min tid, ihvertfall. Avslutte membership gjør du bare ved å gå på siden og finne der det står avslutt member. Er Visa den beste og tryggeste måten å betale for member på?
thadon Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Du blir garantert ikke svindla av runescape. Tror det er ganske vanskelig å bli svindla via internnett.
Blue Scholar Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Ja, like trygt som å betale med kort i butikken.
Dott^ Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Skrevet 20. desember 2008 Ja, like trygt som å betale med kort i butikken. OK, har hørt en hel masse dritt om paypal, så det blir det deffinitivt ikke noe av. Kommer til å betale med Visa, takk for svar folkens
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå