Gå til innhold

Steam: game is currently unavailable

Anbefalte innlegg

Skrevet

en dag fikk jeg platform error ... så træla jeg masse og ble lei, så jeg formaterte maskina... da fikk jeg plutselig "game is currently unavailable"! på ALLE steamspillene... jeg brukte timesvis på å gjøre alle mulige saker på samtlige forumer for å prøve å få det til å funke... både steam og spillet ble reinstallert mange ganger og det det endte til slutt med at jeg formaterte hele driten... da begynte steam med game is currently unavailable... formaterte noen ganger til mens jeg drev på og problemet fortsatte... prøvd alt mulig jeg har sett på nettet... dritsteam...

det er ingen problemer med accounten, da jeg kan spilla på andre maskiner.

Halp?

complal ifl90+

4gb ram

c2d t7700 2,4ghz

kjører vista ultimate x64...

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Lukk steam, om det ikke funker etter det(så du hadde reinstallert det..) men er det vel ikke mye mer enn å vente? Clientregistery.blob eller noe slikt som ligger i cstrike mappen din, kan du også prøve å slette.

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Hadde det samme problemet. Jeg gjorde bare som jeg sa over, så var det borte..

Skrevet

Hjelp! Jeg får denne feilen jeg og!

Jeg hadde formatert PCen min, og lagt inn Steam på nytt. Der hadde jeg bare lagt inn Left 4 Dead siden jeg formaterte. De gamle steamspillene mine (Userapps) hadde jeg liggende ett annet sted på disken, og etter ett mislykket forsøk på å kopiere det inn i min nye Steam mappe så endte jeg opp med å avinstallere Steam. Nå får jeg heller ikke kjørt Left 4 Dead som fungerte helt bra før. Har prøvd alle fixene som er på support sida til steam for denne feilen.

DO WANT TEAM FORTRESS 2 OG LEFT 4 DEAD :(

Skrevet

Dritdata jeg har...

slettet begge partisjonene mine og formaterte... og da fikk jeg spilt source engine spillene i en uke... men i dag så får jeg sånn stygg engine error!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...