Limose Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 (endret) Hei Jeg har en ganske ny pc kansje 2 måner. men jeg har litt problemer med lyden. den skurrer nån jeg er i windows når jeg høre på musikk. og i spill skriik den når jeg ikke har på lyd, så jeg bruker å ha ganske høy musikk før å dekke den:P Jeg har prøvd med mange headsett og det er samme greia:( Noen som har noen forslag for å orne den Takk for svar:) Endret 19. desember 2008 av Limose
Fikseren Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 Hvilket hovedkort har du? Vil anbefale deg enten ett billig PCI lydkort , eller ett usb lydkort av typen Creative x-fi.
Blue Scholar Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 Prøvd å skru ned lyden en del på selve headsettet, men opp på selve pcen? Hvis det ikke funker kan du prøve å oppdatere lyddrivere.
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 Slik støy er vanlig med lydkort integrert i hovedkortet. Eneste jeg kan komme på er å anskaffe seg et eget lydkort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå