Gå til innhold

Hjelp! Telefonen er låst, etter service


Anbefalte innlegg

I dag fikk jeg tilbake mint telefon som jeg hadde sendt inn via Elkjøp til Deltaservice. Sendte den inn for litt over 3 uker siden. Jeg har fått en ny telefon, fordi den gamle telefonens liv sto ikke til å redde. Dette gjelder da en Sony Ericsson K810i. Kjøpte den i oktober 2007. Det er dette som skjer:

-Slår på telefonen

-Velger 'Normal modus'

-Slår inn PIN-kode

-På skjermen står det 'Telefonen er låst', må taste inn en kode på minimum 4 tall, maks 8.

 

Noen som har opplevd det samme eller vet hva jeg skal gjøre? Har ringt telenor, de sa at jeg skulle prøve å skaffe opplåsningskoden til Sony Ericsson, de visste det bare til Nokia. Telenor kunne ikke hjelpe meg hvis det var telefonen som var låst og ikke SIM-kortet.

 

Takk for hjelpa som jeg forhåpentligvis får :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk heldigvis ordnet det ut. Dro til Elkjøp og de prøvde telefonen med andre SIM-kort, i tilfelle den var låst for bare Telenor. Fant ut at telefonen var fullstendig låst og at det var umulig å gjøre en dritt med den. De sendte den derfor inn som en hastesak til Deltaservice siden det var de som hadde gått på en bom. Får snart ny telefon da :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...