Ozelot Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 Heisann! Etter å ha spilte 15-20 timer med en karakter i dungeon siege 2 og komt til aman'lu(nytt kapittel), så tenkte jeg at jeg skulle prøve å lage ny karakter og teste litt. Jeg lagde så en ny karakter, startet i eirulan og savet(uten å tenke på det). Nåe jeg nå starter DS2 på ny, så kan jeg ikke trykke på continue-knappen inni spillet, og fortsette i aman'lu med den første karakteren(bare den nyeste). Noen som vet om jeg må starte helt på ny, eller finnes det en redning?
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 Er det ikke noe Load Game funksjon? Slik at du kan velge en lagringsfil? Pleier å være det på de fleste spill, har ikke DS2 installert nå så får ikke sjekka selv.
Ozelot Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Skrevet 18. desember 2008 Nei, det er det som er så dumt. Det finnes ingen slik funksjon, men jeg klarte å fikse det. Jeg slettet den nye karakteren og lot som jeg skulle starte på ny med den første , for så å hoppe ut igjen.
Roger J. Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 tror det er slik at du starter nytt spill, der kan du velge karakterene du har laget, MEN det finnes backup av lagringene til spillet, både for karakterer og selve "saven". Raname og prøv på nytt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå