Shiktu Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 (endret) Hei, min guild driver for tiden med Malygos ettersom alt annet er clearet og på farm. Vi har allerede hatt en 2 kvelder på Malygos, noe som jeg (GM) syns er alt for mye samt med at jeg syns han burde ha vært nede for lenge siden. Har vært litt mye bytting av taktikker etc... siden vi har hatt litt DC problemer med DKene våres. Uansett, i fase 1 står alle i midten, bortsett ifra meg som er Main tank. Min oppgave er å flytte Malygos langt ifra sparks slik at sparkene må krysee mitten (hvor den blir drep ved raidet) før den rekker til Malygos. Når virrvell vinden slutter, løper jeg mot hvor halen peker, mens resten hvor hoden. Deretter taunter jeg han for å unngå breath på raidet, og så repeat til fase 2. Denne fasen bruker vi 4-5 minutter på, er det for mye? Fase 2, her så har vi 2 tanker som plukker opp meelee adds og drar den med seg fra boble til boble mens resten dreper dem samt vi flytter oss. Første meelee, deretter ranged. I denne fasen bruker vi sirka 3-4 minutter. Fase 3. Dette er fasen hvor vi virkelig sliter, for en eller annen grunn dauer folka som fluer. DPSen på Malygos er latterlig lav og det ser ut til at det nesten ikke er mulig i det hele tatt. Som sagt, all dpsen bruker 112 komboen, men noen ganger så får man ikke brukt 2. Den bare låser seg. Noen som har noen tips eller triks om denne? Endret 23. desember 2008 av Shiktu
Thombr86 Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 (endret) Phase 1: alle sammen utenom tank løper litt sørover hver eneste gang, uten unntak, tank løper nord, dette hindrer at arcane breath treffer noen, samt at AoE heals blir enormt effektivt. Sparks får med denne possisjonen 2 lette spawn locations, 1 litt værre, og en enda litt værre, dobble deathgrips er sweet, men dette krever minst 2 DK's, helst 3, så du slipper CD problemer på death grip. Phase 2: Som dere gjør den, pass på å stå i shields, melee på discs, drep scions, popp allt av CD's, iom at det ikke er mulig å spare de til Phase 3. Phase 3: Dere bør aller helst ha 3-3:30 igjen til enrage, og måten vi gjør det på: Alle sammen flyr inn i en ball sør for bossen, holder 30 yards elns til Malygos, 3 healers burde være nok, ta 4 eller i værste fall 5 bare far å holde folk i live om det er et problem, bare så de får lært fighten. Når alle er i en ball, og det kommer et Static Field, så må alle, uten unntak, bevege seg sammlet en retning, vi bruker å ta til venstre. Trolig dør de fleste pga at de er inne i Static Field. Får dere til dette før Enrage, så er det ikke så ille, men wipe skjer bare på sekunder etter enrage, så å ha nk DPS i phase 1 og 2 for å ha nok tid i Phase 3 er essensiellt. Now, go kill! Edit: dette er for 25 man, men er sågodt som samme tact i 10 man. Edit2: dette er også bare hvordan vi gjør det en eller annen sammensurium av tactics som er funnet på nettet. Ta utgangspunkt i en tactic eller to, så smelt de sammen til en dere synes fungerer Endret 18. desember 2008 av BrAtTeRn
wizardos Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 bruk 10 healers, det funker fint det også så lenge alle dps'er riktig. husk at ability nr 2 funker bare om du har 50+ energy også da. men 112 comboen er det som skal brukes. vis du er healer, så bruk 333334. da får du opp 5 healing ticks på deg selv, å bruker 4 for å aoe heale alle rundt. vis 5+ stk gjør dette vil dere nok ikke dø. husk at folk også må lære seg å bruke shieldet når de får sånn power surge ting på seg.
John Keats Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 Holder på å rendre en film fra siste Malygoskillet vårt. Kan linke til den når jeg har lasta den opp om det er interesse. Er i 1680x1050 oppløsning så får greit med seg hva som skjer.
Shiktu Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Skrevet 18. desember 2008 Alt er velkommen. Btw, guilden heter Harsh Generation
John Keats Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 Alt er velkommen. Btw, guilden heter Harsh Generation Lol nice :!:
Thombr86 Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 Viktigste i phase 3 er å få seg unna static field, samt at alle DPS'ers får stacka opp mange dot's selv så blir jeg oppgitt over at det er noen som ikke får på mere enn 5 stk iløpet av fighten... (healer selv, så skal ikke rope for mye), mens noen andre har 22 stacks..
John Keats Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 (endret) Malygos høyreklikk og save Endret 18. desember 2008 av -Grendel-
Seric88 Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 Bare jeg som ikke får linken til og fungere?
John Keats Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 (endret) Nei virker ikke for meg heller, gi meg 2sekunder edit: nå virker den Endret 18. desember 2008 av -Grendel-
Tørriss Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 Et par tips: -Som nevnt så løper alle sør unntatt tanken i P1 når han er i ferd med å lande. Husk å bruke roots/stuns/deathgrip på adds når de spawner. -Hold et øye på breath timer i P2 og ikke løp mellom skjoldene hvis det er lite cooldown igjen. -veldig viktig:- Når P3 starter etter at dere ikke kan nuke han mer med ranged så må alle i raidet ikke targete han i det hele tatt helt til dere er på dragene. Dette strevde vi med lenge fordi en bug forårsaker at visse skills mens man er på dragen ikke funker hvis man ikke skifter target etter at man har landet på dragen. Mulig de har fikset den buggen, men vi drepte han på første forsøk etter at vi fant det ut. Det er også en daily quest rett utenfor Nexus hvor man kan øve på å bruke dragen som brukes i Malygos kampen. veldig nyttig.
Shiktu Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Skrevet 18. desember 2008 40k hp wipe...... Så jævla surt.
Thombr86 Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 Kill på neste kveld da Stå på, når dere har han på 40k hp, så er det enormt lite som skal til Btw, når enrage treffer, så kan det være lurt å spre dere ut så mye som mulig, slik at static shock ikke treffer alle sammen. Dette kan føre til at dot'ene får tice en gang til, og drepe bossen Sto igjen som eneste gjennlevende på Thaddius pga at jeg sprang ut av gruppa på enrage i lagg-hell Samme kan gjøres på malygos
John Keats Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 Kill på neste kveld da Stå på, når dere har han på 40k hp, så er det enormt lite som skal til Btw, når enrage treffer, så kan det være lurt å spre dere ut så mye som mulig, slik at static shock ikke treffer alle sammen. Dette kan føre til at dot'ene får tice en gang til, og drepe bossen Sto igjen som eneste gjennlevende på Thaddius pga at jeg sprang ut av gruppa på enrage i lagg-hell Samme kan gjøres på malygos Haha vi drepte Thaddius under laghelvete i går med 1 shaman i live som ankha opp :!:
Shiktu Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Skrevet 19. desember 2008 Kill på neste kveld da Stå på, når dere har han på 40k hp, så er det enormt lite som skal til Btw, når enrage treffer, så kan det være lurt å spre dere ut så mye som mulig, slik at static shock ikke treffer alle sammen. Dette kan føre til at dot'ene får tice en gang til, og drepe bossen Sto igjen som eneste gjennlevende på Thaddius pga at jeg sprang ut av gruppa på enrage i lagg-hell Samme kan gjøres på malygos Haha vi drepte Thaddius under laghelvete i går med 1 shaman i live som ankha opp :!: Vi hadde 7 wipes på 1% på Thaddius for 2 uker siden med lagge helvete >_<
Thombr86 Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 Lagg er generellt ikke bra, men med shaman anhks, og healers som står igjen som eneste levende etter bosskill er såppas lol, at det nesten blir verdt det
Shiktu Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Skrevet 22. desember 2008 Gikk ned på andre forsøk i går med 40 sekunder igjen. Men angående archivements. Hvordan i all verden har dem tenkt at folk skal kunne å knerte Malygos på 5 minutter eller mindre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå