Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva innebærer "God i senga"?


Gjest Hva innebærer "God i senga&

Anbefalte innlegg

Lengde * tykkelse * antall partnere. Alt under 1000 er uakseptabelt.

 

Hva om jeg får over 1000, kun bare ved (lengde * tykkelse). Er jeg da gud?

Hvis antall partnere = 0 vil svaret ditt uansett bli 0 (x*0=0)

 

Gjennomgikk du aldri lesing når du gikk på barneskolen? Hva skrev jeg? Om (lengde * tykkelse)>1000. Jeg skrev ingen "* partnere". Så ditt forsøk som intelligent (?) funker ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lengde * tykkelse * antall partnere. Alt under 1000 er uakseptabelt.

 

Hva om jeg får over 1000, kun bare ved (lengde * tykkelse). Er jeg da gud?

Hvis antall partnere = 0 vil svaret ditt uansett bli 0 (x*0=0)

 

Gjennomgikk du aldri lesing når du gikk på barneskolen? Hva skrev jeg? Om (lengde * tykkelse)>1000. Jeg skrev ingen "* partnere". Så ditt forsøk som intelligent (?) funker ikke.

Jeg bare påpekte at formelen hans ikke ville fungere med mindre du hadde hatt partnere. For å få 1000 kan du ha en penis som er f.eks 50cm lang og 20cm tykk. Eller 32cm lang og 32cm tykk.

Lenke til kommentar
Lengde * tykkelse * antall partnere. Alt under 1000 er uakseptabelt.

 

Hva om jeg får over 1000, kun bare ved (lengde * tykkelse). Er jeg da gud?

Hvis antall partnere = 0 vil svaret ditt uansett bli 0 (x*0=0)

 

Gjennomgikk du aldri lesing når du gikk på barneskolen? Hva skrev jeg? Om (lengde * tykkelse)>1000. Jeg skrev ingen "* partnere". Så ditt forsøk som intelligent (?) funker ikke.

Basert på det du skrev kunne antall partnere fortsatt være null, og selv ikke den kristne guden er jomfru.

Lenke til kommentar

Gi og ta, drit å dra.. Man skal gjøre akkurat det man har lyst til, og hvis man ikke har lyst til å gjøre ting med partneren som ikke gir deg selv direkte nytelse, så er du ikke god i senga. Man merker fort hvis noen ikke har lyst til å gjøre det de gjør, og da blir det ikke særlig godt heller. Du skal heller ikke gjøre noe for å få noe tilbake. Dette merkes også. Som sagt, gjør det du har lyst til, og hvis det du har lyst til ikke bare dreier seg om deg, er du i mål.

 

Ellers vil jeg si kommunikasjon er like viktig. Ikke spør, men si ifra. Det var godt, det var ikke godt. Legg deg på rygg. Ta meg bakfra. Ri meg, osv osv. Hvis begge er flinke til å si ifra, så lærer man fort hva den andre syns er godt og ikke godt.

 

Så har dere begge lyst til å være snille med hverandre, og er flinke til å si i fra om dette kommer sexen til å bli fantastisk.

Lenke til kommentar

Puling er jo digg, men sett at en av disse var partnern din. Mitt innlegg var ment for faste forhold. Engangs greier og (litt mer) ja da er det bare å høvle på. Da har man jo strengt tatt ikke lyst til å gjøre noe for henne. Det betyr ikke at hun misliker det, men jeg ville ikke kalle deg en god elsker. Det er digg å bli sugd, men er langt ifra alle som er gode, og få som er virkelig gode.

Lenke til kommentar
Puling er jo digg, men sett at en av disse var partnern din. Mitt innlegg var ment for faste forhold. Engangs greier og (litt mer) ja da er det bare å høvle på. Da har man jo strengt tatt ikke lyst til å gjøre noe for henne. Det betyr ikke at hun misliker det, men jeg ville ikke kalle deg en god elsker. Det er digg å bli sugd, men er langt ifra alle som er gode, og få som er virkelig gode.

 

Er derfor du må ha fast forhold, sånn at du kan trene opp slaven din til å bli den sugemesteren du virkelig ønsker, eller hva? :thumbup:

 

Jeg bare påpekte at formelen hans ikke ville fungere med mindre du hadde hatt partnere. For å få 1000 kan du ha en penis som er f.eks 50cm lang og 20cm tykk. Eller 32cm lang og 32cm tykk.

 

Hva har så dette med meg å gjøre? Med den forutsetningen at du forstod forskjellen mellom hans og min formel. Hans hadde tre ledd, jeg hadde kun to ledd. Det er flott at du opplyser meg om hvordan x*y>1000 :)

 

Basert på det du skrev kunne antall partnere fortsatt være null, og selv ikke den kristne guden er jomfru.

 

Hva skal du egentlig fram til? Jeg har aldri snakket noe om antall partnere. Den siste delen av innlegget ditt må ha vært skrevet i fylla. For hva den "kristne guds jomfruelighet" skulle ha med mitt innlegg å gjøre - ja, den som vet. Dessuten var x*y>1000 ment som en spøk, om du ikke forstod så; skriver ikke seriøst på diskusjon.no i innlegg hvor jeg skryter på meg en megakuk.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...