Robert. Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hei, har nå rundtet spillet på PC, etter mange andre ganger når jeg spilte på Xbox 360, hadde jeg alerede god kontakt med Dwayne. Nå kan jeg ikke gjøre noe med han, hvis jeg ringer han sier han bare at han ikke er her, og ikke mange har nummeret hans. Jeg prøver jo og få de to gjengmedlemmene med og ringe han, men kan jo ikke det når jeg ikke får gjort noe. Dwayne Like er på 64%.
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 samme skjer med meg. Også ringer han støtt og stadig og sier han var i dusjen og hørte noen ringe.. Spiller på 360
Priest32 Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Dette er vel samme "glitchen" som med Brucie.. Hvor Brucie sender meldinger og forteller at det er race over alt, og at du bare skal kontakte han for mer informasjon.. Hvis man ikke gjør det like etter man har mottatt meldingen, så er det plutselig ingen race på gang... Det er min erfaring.
deaktivert443556 Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Hmm, gjelder dette selv om dere ringer innenfor følgende tidsrom? Dwayne: 11:00 - 03:00 Brucie: 07:00 - 01:00
Robert. Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Skrevet 17. desember 2008 Ja, Bradbury jeg kan ikke ringe han i det hele tatt, kommer bare rett til svareren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå