Gå til innhold

[Løst]Problem med Word 07

simenol

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt word 07 i godt over et år nå og har ikke hatt noen problemer. Helt til jeg nå for noen uker siden. Plutselig går det ikke ann å klikke med musa inne i dokumentet. Den fungerer fint til å klikke på fonter og andre ting i word, bare akkurat ikke i dokumentet. All navigasjon jeg gjør i dokumentet foregår nå via piltaster. Har prøvd å avinnstallere og, musa fungerer ellers som vanlig i alle andre office programmer og andre tekstprogrammer jeg har.

Noe ide om hva jeg kan gjøre? Setter pris på hurtige svar, piltastene mine begynner å bli slitte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for tipset. Jeg prøvde og den fant hele 700 feil, den klarte også å fikse hver enste. Allikevel fungerer det altså ikke. Flere gode tips?

Kan også være verdt å nevne at jeg installerte en font omtrent ved samme tid problemet startet. Men den finner jeg ikke igjen i font-katalogen i Windows. Heller ingen andre steder på maskinen. Men fonten (Gabriel Weiss, også kalt friends-fonten) er mye brukt og tror ikke den innehold noen bugs. Hjelper ikke å søke etter den, så tror den har fått et annent navn i systemet. Kan det være at problemet ligger der?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...