simenol Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Jeg har hatt word 07 i godt over et år nå og har ikke hatt noen problemer. Helt til jeg nå for noen uker siden. Plutselig går det ikke ann å klikke med musa inne i dokumentet. Den fungerer fint til å klikke på fonter og andre ting i word, bare akkurat ikke i dokumentet. All navigasjon jeg gjør i dokumentet foregår nå via piltaster. Har prøvd å avinnstallere og, musa fungerer ellers som vanlig i alle andre office programmer og andre tekstprogrammer jeg har. Noe ide om hva jeg kan gjøre? Setter pris på hurtige svar, piltastene mine begynner å bli slitte.
kjeklulf Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Vista? Sjekk her: http://www.vistax64.com/vista-hardware-dev...ord-2007-a.html
simenol Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Skrevet 16. desember 2008 Takk for tipset. Jeg prøvde og den fant hele 700 feil, den klarte også å fikse hver enste. Allikevel fungerer det altså ikke. Flere gode tips? Kan også være verdt å nevne at jeg installerte en font omtrent ved samme tid problemet startet. Men den finner jeg ikke igjen i font-katalogen i Windows. Heller ingen andre steder på maskinen. Men fonten (Gabriel Weiss, også kalt friends-fonten) er mye brukt og tror ikke den innehold noen bugs. Hjelper ikke å søke etter den, så tror den har fått et annent navn i systemet. Kan det være at problemet ligger der?
kjeklulf Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Se litt lenger ned på siden. Jeg siktet ikke til reklamen som popper opp øverst men til innleggene som henviser til en registernøkkel.
simenol Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Skrevet 16. desember 2008 Jeg mangler ord:D Det funka. Rett og slett herlig:D Tusen hjertelig takk=D
Ståle Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Du bør også avinstallere reklamen du installerte. Den kan gjøre PCen din treig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå