Gå til innhold

Skjermkort oppdatering Nvidia Geforce 8400m g


Slempostmann

Anbefalte innlegg

hei. jeg har lett og lett etter driver oppdatering til skjermkortet 8400m g. på Nvidia sin hjeemmeside er ikke dette skjermkortet listet opp, men har prøvd andre oppdateringer de andre 8400 kortene. når jeg prøver å installere kommer feilmeldingen

 

" setup detected that the operating system is not windows vista-32 bit. this setup program and its associated drivers designed to run only on vista-32 bit. the setup will now be terminated".

 

Jeg har windows vista-32 bit, og jeg skjønner ikke om jeg har lastet ned feil driver, eller om det finnes noen driver oppdatering for geforce 8400m g i det hele tatt.

 

Kan noen hjelpe meg? ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei. jeg har lett og lett etter driver oppdatering til skjermkortet 8400m g. på Nvidia sin hjeemmeside er ikke dette skjermkortet listet opp, men har prøvd andre oppdateringer de andre 8400 kortene. når jeg prøver å installere kommer feilmeldingen

 

" setup detected that the operating system is not windows vista-32 bit. this setup program and its associated drivers designed to run only on vista-32 bit. the setup will now be terminated".

 

Jeg har windows vista-32 bit, og jeg skjønner ikke om jeg har lastet ned feil driver, eller om det finnes noen driver oppdatering for geforce 8400m g i det hele tatt.

 

Kan noen hjelpe meg? ;)

Dette skyldes nok at du må bruke driverene som leveres av produsenten av den bærbare pcen din. Sjekk hjemmesiden dems om versjonen som ligger der er nyere enn den du har installert fra før. Hvis ikke så er det bare å laste ned og installere :thumbup:

 

I tillegg så kan du se på denne siden som spesialiserer seg på å tilpasse drivere til fra stasjonære skjermkort til bærbare fra Nvidia. www.laptopvideo2go.com

Lenke til kommentar

har sjekket nvidia sine hjemmesider og sjekket for 8400m g. fant ikke ikke mitt der. så også på den siden du skrev ned, og der er versjonen jeg har fra før. er det den nyeste oppdateringen? (156) for når jeg prøver å launche spill kommer det ofte en melding om at jeg burde oppdatere skjermkortet.

fint hvis noen kunne svare meg på dette ;)

 

mvh Slempostmann

Lenke til kommentar

Kjapt spm.

 

Har du prøvd dette?

 

http://nordic.lge.com/no/support/download_soft.jsp

Til høyre på siden last ned programvare

Product: Notebook

Series: E500

OS: Vista

Trykk search og gå til side nr 3

Driver er den nederste på side 3

 

[Video/Vista] LG Notebook nVidia GeForce 8400/8600 Driver Ver 7.15.11.0119

[ Application model ]

 

. nVidia GeForce 8600M GS / 8400M GS/ 8400M G is applied LG Notebook

. Windows Vista

 

Dette er den mest oppdaterte driveren som LG har til din bærbare pr nå. Hvis du trenger nyere må du nok bruke en modifisert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...