vgen78 Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 (endret) Hei! er DU NORSK og vil spille med andre NORDMENN er vi kinshipet for DEG! vi er et NORSKT kinship med bare NORSKE medlemmer!! rank 10, Hus, webside + masse annet! si ifra til ALDOGON på Evernight(server) hvis du er intressert!! Navn:The Mighty Men of Norway Webside:www.themightymen.info Hus:Bree Homsteed medlemsantall: rundt 50 oppretet som et norskt Kinship: fredag 12.12.08 21.00 Classer og lvls: alle classer og lvls er velkommene! alle skal til lvl60 uansett:) noe mer du lurer på? kontakt meg ingame:) eller join den norske chaten ingame så er det sikkert noen fra kinet der skriv: "/joinchannel norge" i chatten;) Endret 8. januar 2009 av vgen78
Wartom Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 Hehe fett :!: Spiller på Evernight men er nok litt for godt etablert i det kinshippet jeg allerede er medlem av. Om det noengang blir oppløst eller at jeg av andre grunner forlater kinnet skal jeg med en gang joine.
vgen78 Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Skrevet 15. desember 2008 Hehe fett :!: Spiller på Evernight men er nok litt for godt etablert i det kinshippet jeg allerede er medlem av. Om det noengang blir oppløst eller at jeg av andre grunner forlater kinnet skal jeg med en gang joine. Du er hjertelig velkommen når som helst:D
vgen78 Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Skrevet 17. desember 2008 Vi har Nå over 35 medlemmer!! vi vokser utrolig raskt så kast deg med og mekk deg en char på Evernight!
eldavid Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 kult hvis dere hadde lagt meg til! Boondock - lvl 14 man champion
vgen78 Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Skrevet 19. desember 2008 Vi er NÅ nærmere 50 medlemmer!! og alle er NORSKE!!! helt utrolig!
AtleBer Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 Vi er NÅ nærmere 50 medlemmer!! og alle er NORSKE!!! helt utrolig! 45 av de medlemene er alter da eller
vgen78 Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Skrevet 19. desember 2008 Vi er NÅ nærmere 50 medlemmer!! og alle er NORSKE!!! helt utrolig! 45 av de medlemene er alter da eller nei, er nok ikke det nei:) men hva er vitsen med å poste det egentlig... hvis du ikke bryr deg ikke post;) meget simpelt..
vgen78 Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Skrevet 20. desember 2008 Nå er Web siden Oppe og går! www.themightymen.info ta en titt;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå