Gå til innhold

Hjelp trenger programvare til å lage bass låter osv


Soildor

Anbefalte innlegg

Hei

 

Eg tenkte og lage sanger spesielt for bil-sterio slik som "donk donk" musikk, men eg vet ikkje om eit programm som egnar seg for dette :(

håper nokon vet om eit lettvint programm eg kan bruke;)

 

sorry for skrivefeil "/

 

 

Med venleg hilsen

Soildor :thumbup:

Endret av Soildor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Letteste programmet som jeg har vært borti er Fruity Loops. "Lett" i den forstand med litt knoting på førsten som det er med alle programmer. Se HER hvordan Basshunter lager sangene sine med det og bedømm selv :) Er flere videoer på Youtube som viser hvordan de har bygd opp sangene sine med det. Lykke til!

Lenke til kommentar
hmm ok skal sjekke det ut nå med ein gang og takk for hjelpen ;)

 

noen andre programm ( gratis ) som egnaer seg for bare bass songer? :D

 

Skal du fyre på trøkk på bilanlegget ditt, trengs det en del erfaring og kunnskap om både skaping av slik musikk, og mixeferdigheter. Du bør også ha noe litt bedre enn et gratis program. Men for all del, et sted må man begynne! Jeg vet ikke helt hva jeg skal foreslå, annet en Fruity Loops, hvor du kan laste ned en gratis demo!

Lenke til kommentar
hmm ok skal sjekke det ut nå med ein gang og takk for hjelpen ;)

 

noen andre programm ( gratis ) som egnaer seg for bare bass songer? :D

 

Skal du fyre på trøkk på bilanlegget ditt, trengs det en del erfaring og kunnskap om både skaping av slik musikk, og mixeferdigheter. Du bør også ha noe litt bedre enn et gratis program. Men for all del, et sted må man begynne! Jeg vet ikke helt hva jeg skal foreslå, annet en Fruity Loops, hvor du kan laste ned en gratis demo!

 

 

ok ;) bare og bynde da :O:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...