Gå til innhold

Mini/mikro musikk-anlegg til under 2500 kr.


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Noen som kan anbefale noen "bra" anlegg til under 2500 kr? Gjerne billigere. Har tittet litt innom elkjøp og komplett, men vet ikke helt hva jeg skal se etter. Hva er vitkig å se etter når en skal ha såpass billige anlegg?

 

Det skal brukes til å spille av cd-plater. Ikkje til data el tv. Kun til cd-musikk. Og skal stå i stua, så max 2 høytaller.

 

Ps. Treng god lyd, ikkje høy lyd.

Endret av Staale
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvis di skal ha det i stua til CD musikk kan du jo bare koble det til TV og bruke DVD spillern din til å spilla av CD'ene da har du jo egentlig slått to fluer i en smekk du har skaffa deg souround og lyd til CD musikken din da har du jo et godt lydannleg til både film og musikk om du skjønner hv jeg mener

Lenke til kommentar
hvis di skal ha det i stua til CD musikk kan du jo bare koble det til TV og bruke DVD spillern din til å spilla av CD'ene da har du jo egentlig slått to fluer i en smekk du har skaffa deg souround og lyd til CD musikken din da har du jo et godt lydannleg til både film og musikk om du skjønner hv jeg mener

 

 

Greit nok det. Men no skal eg ha eit Mini musikk-anlegg. Komplett med høyttaler (max 2stk)og cdspiller. Eit lite fint anlegg som spiller selv, til å ha i stua.

Lenke til kommentar

Minianlegg fra Hi-fi klubben Argon og Denon, koster 3000, men vil tro at du får ganske mye mer enn diverse anlegg fra Elkjøp, Expert osv. Yamaha Piano har fått ganske gode kritikker tror jeg. Minianlegg fra Soungarden med Teac og QlN gir sikkert også god lyd for pengene.

Har ingen anelse om hvilket av disse anleggene som best, men tror ikke du trår feil om du velger at av dem.

Endret av Francesca_
Lenke til kommentar
Minianlegg fra Hi-fi klubben Argon og Denon, koster 3000, men vil tro at du får ganske mye mer enn diverse anlegg fra Elkjøp, Expert osv. Yamaha Piano har fått ganske gode kritikker tror jeg. Minianlegg fra Soungarden med Teac og QlN gir sikkert også god lyd for pengene.

Har ingen anelse om hvilket av disse anleggene som best, men tror ikke du trår feil om du velger at av dem.

 

 

Takker så mykje. :thumbup:

 

Det var noe sånt eg er ute etter. Eg går for hi-fi klubben sin viss dei har den på lager.

 

Tusen takk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...