Gå til innhold

[Løst]trenger ny bærbar, for film og spill!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Halla folkens :D

Jeg trenger en gaming bærbar pc, til ca 8-9k.....

Den skal kunne bare kjøre BF2(Krav for bf2: os, xp 32b, processor: 1,7ghz, minne 512mb, dvdrom 8x hastighet, grafikk 128mb med pixel shader, directx 9) på fult oppløsning, uten lagg :D og gjerne cs uten lagg:D cs source og tf2 :dribble:

Og den bærbar burde ha blue-ray spiller og å lese de nye dvd'ne :D

Og seff, skjermen trenger nok ikke bli noe større enn 15,4t så det blir lett for meg å ta den her og der, vis dere skjønner :dribble: og det burde være 4gb i ram, og evnt utvide den noe mer...og med sånn ekstra tall tastatur vis det hadde vært mulig :p

Jeg tenkte ca på denne pc'n her:

http://www.spaceworld.no/wsp/spaceworld/fr...ta&profile=

Men var ikke helt sikker, vil helst kjøpe en pc som jeg ikke kommer til å angre seinere

Takker dere alle for hjelpen og tipsen på forhånd :thumbup:

Mvh

Fantaelskern

Endret av Fantaelskern
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå vet eg ikke spesifikasjonene til BF2. Men til CSS ser det ut til att det skal funke fint:

CSS:

Minimum: 1.2 GHz Processor, 256MB RAM, DirectX 7 level graphics card, Windows 2000/XP, Mouse, Keyboard, Internet Connection

Recommended: 2.4 GHz Processor, 512MB RAM, DirectX 9 level graphics card, Windows 2000/XP, Mouse, Keyboard, Internet Connection

Kanskje ikke på max innstillinger. Men eg trur det kanskje er best noen andre svarer. Spesifikasjoner ikke ikke mitt beste emne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...