Gå til innhold

Lyden i høytalern på SE C905 er borte


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hei

 

har hatt denne mobilen i ca en mnd nå, og nå dukket første problem for meg opp.

når noen ringer og jeg svarer, så hører jeg ikke vedkommende i andre enden. for å høre de, må jeg sette på høytaler.

noen som aner hva som kan ha skjedd?

fungerte fint i går, men idag, nada....

 

Hei

 

Har hatt telefonen i halv annen mnd, har fått samme problem som deg. Utrolig kjedelig, er egentlig fornøyd med telefonen bortsett fra at jeg synes batteriet er for dårlig.

 

Håper det løser seg fort, skal innom en forhandler idag, skal gi beskjed om jeg finner ut noe.

 

 

Åse

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg ringte med telefonen min i 3 tiden i dag og siden har den ligget på bordet, når jeg så skulle ta telefonen når noen ringte hørte jeg ikke noe i andre enden. Måtte sette den på speaker for og høre, må si jeg er dritt lei av at disse telefonene ikke fungerer for slike filleting. Er så fornøyd med den ellers...

Har hatt to K710i, en K850i og nå en C905, alle uten C905 fikk jeg heva kjøpet på pga feil med signal, høytaler, touch knapper og you name it. Er det jeg som bare får mandags telefonen her egentlig?

Virker som at de fleste jeg møter er fornøyd med disse modellene og har hatt de uten problemer... De må vel begynne å spekulere på butikken når jeg kommer drassende med en telefon som jeg har gjort så utrolig mange andre ganger for å få den reparert :nei:

Lenke til kommentar

vel jeg har fått flere problemer med den nå... når jeg skyver ned skjermen, flimrer den og skjermen blir i noen veldig rare fargekomboer... og til slutt så fungerer ikke svar knappen, hurty meny knappen og nedover på navigatoren når skjermen er skyvi opp, men fungerer når den er nede....

altid vært fornøyd med SE, men nå har jeg ikke noe trua lenger... så mye feil på en mobil som er 1 mnd gammel... sevice over jul er vel det beste ja....

Lenke til kommentar

Jeg har også fått samme problemet med min. Plutselig virker ikke høytaleren lengre. Har ikke mistet den i gulvet eller noe slikt.

Telefonen er 2 mnd gammel.

 

Kameraet på fremsida for videotelefonsamtaler fungerer heller ikke.

 

Har tidligere hatt en K800i i over 2 år uten at det har vært noen som helst problemer med den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...