3evel Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 hei jeg trenger hjelp til å finne drivere til min bærbare pc her om dagen fant jeg ut at jeg ville reinstalere pc'en min, siden jeg hadde windows vista før. Jeg hadde en kjøpt verson av windows, så jeg instalerte den på den, det er SP3 tror jeg, ganske sikker på det. Men her kommer problemet mitt... jeg finner ingen drivere, ikke til noe annent en skjermkortet. hver gang jeg finner noen drivere, som jeg tror skal fungere, kommer det opp en feilmelding når jeg instalerer den. på denne feilmeldingen står det at jeg ikke har noe hardware som trenger disse driverene. noen som klarer å finne drivere til den? Multimedia: Lydkort: Conexant Cx20561 @ nVIDIA MCP65 - High Definition Audio Controller Hovedkort: Hewlett-Packard HP Pavilion dv6700 Notebook PC Netverkskort: Atheros AR5006X Wireless Network Adapter nVIDIA MCP65 - LAN Controller Disse er de mest nødvendige driverne. er det noen som klarer å finne disse? mvh. Tord Valved
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 http://welcome.hp.com/country/no/no/suppor...Display=drivers Let litt på denne siden, så tror jeg du finner dem.
kj6yf Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 Hvis du ser på undersiden av pcen og finner selve service tagen så blir det litt enklere, dv6700 er bare produktnavnet å siden det er en god del pcer så blir det litt vanskelig å finne akkurat de driverne du trenger. Så trenger service tagen, kan f.eks være: dv6709eo som et eksempel.
3evel Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Skrevet 14. desember 2008 fant noen drivere der, men ingen av de var til noen av de tingene som er ovenfor... finner mange til vista, men er det sånn at kortet mitt kanskje ikke suporter XP?
toazty Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 har vel ikke tilfeldigvis et par cd'er som fulgte med den pc'en ? da er det lett, for driverne dine ligger på de cd'ene.. og SP3 har du nok ikke på cd, den kom netopp ut på nettet..
3evel Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Skrevet 14. desember 2008 Operativsystem: Microsoft Windows XP Professional 5.1.2600 (WinXP Retail) Operativsystem Service Pack 3 jo, har nok det står det når jeg kjører et sånn derre program som finner ut hva du har på pcen =) men, har et annent problem... tror jeg har funnet drivere til det meste nå, men de klarer ikke instalere seg.... står at jeg trenger en nyere verson av net framerwork. har lastet ned dette med en annen pc, å overført det via minnepenn men når jeg starter å instalere den, står det at jeg må download noen ting, men det funker jo ikke, siden jeg ikke har internett, derfor må jeg avbryte instalasjonen hver gang... :S
TaZ Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Begynn med driverene til et av nettverkskorta og få maskinen på nett så løser du det problemet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå