Gå til innhold

Hjelp til ny gaming pc.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er denne pcen vert saa mye,hva ville du gitt for den ?

Synes 5.000 var litt stivt for bare PC'en... Skjønner at han velger å kreve så mye for den pga. ektra cpu kjøler, kurant hovedkort og minne etc. Jeg ville nok likevel ikke bydd så mye for den ytelsen...Personlig ville jeg prøvd å legge meg på 3,5 og gått opp til maksimalt 4 tusen for den der. - Det er iallefall lov å prøve seg :p

Skrevet

Hei. Fant en anna pc naa. http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=15527382

5000 kr pluss frakt. Er denne pcen verdt det ??

råfet Gamer pc / kamoflasje)med 1000giga hardisk og xfx Geforce 8800gtx

Pcn innholder : Geforce xfx 8800gtx 640mb

1000G harrdisk

3.0Ghz proessor

Zalman kjølevifte på prosessoren

Den er i skrivende stund i bruk, men jeg har fått tilsendt ny maskin og da blir det ingen behov for denne bortsett fra å fange opp støv. som en ihugga gamer så bytter jeg maskin og så fort det er nye spill og oppdateringer.

Maskinen i seg selv er meget bra og har ett vedlig godt skjermkort egnet for Gaming og tunge 3D oppgaver. Xfx Geforce 8800gtx som er ei kruttønne og leverer topp ytelse på alle spill.

ellers så er det en meget kraftig prossesor fra amd. Denne kan lett klokkes , men det har jeg ikke sett noe behov for å gjøre for den leverer massevis med gigahertz i dualcore.

Det er også muligheter for å sette opp ett skjermkort til i SLI for de som ønsker det, men etter mitt syn så er dette overkill:)

Det er 3 gig med ram så den lever extremt raskt.

Maskinen kostet ny tretten tusen kroner alene og den er pent brukt og godt bevart. Selges til under halv pris nå så dette er ett røverkjøp.

Kan om ønskelig leveres med xp pro innstallert, eller nyformatert.

Glemte å nevne at det er 1000 gigabyte hardisk så her kan man lagre Alexandrias bibliotek hvis ønskelig:)ellers er det Dvd brenner og alle normale lydporter. skjermkortet er i dual DVI og det er nok med Usb porter å flere Firewire porter også.

maskinen er i ett helt vilt kabinett. Det er ett kamoflasjekabinett og det går rett inn i enhver spillentusiasts drøm.

Se gjerne min andre annonse på min andre Gamer pc her på finn eller ta en tur innom meg for å se begge. Ta gjerne med spill så får dere testet ytelsen. Kun seriøse henvendelser takk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...