Rest1peace Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Hei, jeg er litt usikker på hva specc jeg skal kjøre når jeg levler en rogue, er litt nye med rogue og vet ikke helt hva som er den diggeste leveling speccen er, hadde satt pris på om noen hadde git meg noen tips eller en link. Prøvde også å spørre i rogue tråden og general, men fikk ingen svar så tenkte jeg skulle lage et nytt emne
Kokkolocco Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Det har vell blitt tatt opp en del ganger i gjennom den trådens livsløp uansett, så kan kanskje hjelpe å faktisk lese litt bakover Men! for å svare, Det letteste å levle med for tiden er nok combat spec, da det er eneste speccet med noe som kan ligne på brukpar AoE. Var combat specca selv helt til 70, men etter det, så gikk jeg mutilate da jeg fikk et par bra daggers. Hovedforskjellen vil jeg si at , med combat så kan du trekke aggro på 3-5 stykker med sjanse for å overleve uten å bruke vanish, men igjen har man ikke like høy dps mot single mobs, og vil derfor ha litt lenger downtime siden man får mere skade mot seg igjen. Mens Mutilate spec igjen er en del kjappere mot single mobs og krever mye mindre downtime hvis du får en fin flyt på å chainpulle 1 og 1, men merka at jeg begynte å slite så fort jeg aggroet fler enn 2-3 av gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå