_powerade_ Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 (endret) Hei, For mange år siden spilte jeg et spill, tror det var til NES, der en skulle styre et lite romskip. Handlingen foregikk, så vidt jeg husker, inne i grotter (mulig det også var på overflaten?!) på forskjellige planeter. Poenget med spillet var å utforske og hente forskjellige pakker, sånn som drivstoff, oppgraderinger, kraftigere rakketmotor osv for å komme seg til neste verden. Disse pakkene skulle da kobles til en wire og så "taues" tilbake til basen. En del av cluet var også å overvinne gravitasjonskreftene i de forskjellige verdenene. Men jeg husker altså ikke hva spillet heter. Er det noen der ute som kan hjelpe meg?? På forhånd masse takk Edit: typo Endret 11. desember 2008 av _powerade_
yoink Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Det eneste spillet jeg kommer på er Gradius, men det passer ikke helt med beskrivelsen din. Her er finner du mange gamle NES shoot'em ups.
_powerade_ Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Skrevet 11. desember 2008 Solar Jetman var det:) Tusen takk for hjelpen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå