Gå til innhold

Gode, norske TF2-servere?


Anbefalte innlegg

Jeg spiller TF2 veldig mye og prøver å få til litt samarbeid, men jeg synes ikke det er så lett når laget består av folk fra hele verden. Derfor kunne jeg tenke meg å finne en norsk server å spille regelmessig på, men det er ikke så lett. Den eneste jeg har sett er Stortinget, men hvis ikke jeg husker feil, har den instant respawn. Og det liker jeg over hode ikke.

 

Det jeg leter etter er en server med relativt bra maps og uten dumme modifikasjoner (da mener jeg f.eks. instant respawn, som jeg nevnte). Noen som kan foreslå noe? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Jeg har nettopp satt opp en splitter ny TF2 server, som jeg gjerne skulle hatt noen spillere på :p

Den har ikke noe no-crit, instant spawn eller annet tull. Eneste av modifikasjoner er sånn at det er mulig og bruke timeleft, nextmap og vote på maps, o.l. Serveren står på veldig godt nett, og bor du i trondheim eller i nærheten burde du klare å få rundt 40 i ping, eller mindre.

 

Så stikk innom, og ta med vennene dine.

 

Fordi at folk gjerne ikke vil spille alene, og ikke har nok venner til å fylle en hel server, har jeg sagt til andre folk at de skal komme innom serveren kl 18:00 10.12.08 (i morgen/teknisk sett i dag).

 

Server adressen er: assfaster.kicks-ass.net

 

Og husk ikke vær redd for å være den første på serveren!

 

EDIT: forandret tidspunkt!

Endret av AssFaster
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...