kallejosef Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Hei. det er kanskje et dumt spørsmål, men hvordan tar jeg taxi på GTA IV... jeg har prøvd alle tastene og sjekket options men kommer ikke fram til noe... kan noen hjelpe meg?
kjermy Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Hvilken plattform, og hva trenger du hjelp med? På PC, så trykker du på e for å rope på den, og holder inne f for å gå inn.... så velger du hvor du skal dra, og trykker enter... så kan du be ham kjøre fortere ved å trykke mellomrom, og så kan du trykke enter for andre gang, for å hoppe over alt, og komme til det valgte stedet med en gang, men det vil koste ekstra... Det er vel alt som trengs å vite...
Markus1802 Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Du må også spille lit for å åpne muligheten til å gjøre det, verfall måtte du det på konsoll.
gobyfly Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Det gjelder sikkert PC siden vi er inne på PC spill delen av forumet. . . Bare en tanke jeg slo fra meg
Rescue me Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Det gjelder sikkert PC siden vi er inne på PC spill delen av forumet. . . Bare en tanke jeg slo fra meg Bra obervert .
Skagen Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå