Gå til innhold

Hvordan lage filmer til spill?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg teller for øyeblikket dager ned til at Darkfall Online skal komme ut, og er med i clanen Sanguis Argentum, som er en Mercenary Roleplaying clan. Forskjellige folk fra clanen har tenkt til å lage en clan-recruitment film, men ingen er spesielt gode. Jeg har eksperimentert litt med Windows Movie Maker og Fraps før, men intet mer enn det. Kan jo basics, legge inn filmer i movie maker, legge til soundtrack, etc, men ikke noe avansert. Jeg har lyst til å lage filmer som

og dette , men trenger altså hjelp for å klare dette. Noen som har noen gode råd?

Takk for alle svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har hørt at sony vegas skal være et bra program til å lage filmer i. men jeg har aldri testet det. sett en del game filmer som er laget i vegas og det er mange bra filmer som er blitt laga =)

kan jo pørve ut vegas?

Skrevet

Jeg kan jo komme med den tilbakemeldingen som ofte bør komme først etter at man har begynt å rote i Movie Maker. Lær deg heller litt basic dramaturgi/fortellerteknikk/klippelære. Så vil det hjelpe deg mye lettere ut av startgropa enn cheesy effekter i Vegas e.l.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...