frogan Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 er det noe vits å laste ned patchen til battlefield 2??jeg har prøvd å laste den ned,men da bare forsvinner alle spillerane fra servere??jeg må da slette den igjen for jeg servene ska blir fulle..hvorfor skje det slik????
frogan Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Skrevet 7. desember 2008 den nyeste....den som er på rundt 500 mb..altså det største da....hva ksn jeg gjøre??tenkte jeg skulle legge inn special forces oxo,men da må jeg kansje ha en patch inne???
Jmk93 Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 500mb?? det var mye gitt! hvis det er complete collection får du patchene automatis. Er det patch 1.41 du har?
frogan Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Skrevet 7. desember 2008 nei!jeg har ikke patch ikke i det hele tatt pga da får jeg av en eller annen grunn ikke spilt,pga da blir alle servene tomme...det som er rart...har du samme problem??hvem patch ska jeg bruke??
Jmk93 Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 du skal ha 1.4 mener jeg. hvis du har complete collection så innstalerer du bare alt som er der
frogan Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Skrevet 7. desember 2008 complete collection er vel alle battlefield spillerne vel??er alt på en dvd plate eller er det 4 cd"er??jeg har bare battlefield 2..men hvis jeg ska legge ikke special forces så meg jeg vel legge inn pathen??
Jmk93 Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 complete collection er vel alle battlefield spillerne vel??er alt på en dvd plate eller er det 4 cd"er??jeg har bare battlefield 2..men hvis jeg ska legge ikke special forces så meg jeg vel legge inn pathen?? Hvorfor sa du ikke det før da? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=702068 Last ned denne. Du trenger ikke å patche for å få Special forces.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå