Tehjoran Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Hei.. Jeg har faktisk veldig lyst å spille CoH Online.. Men når jeg prøver å komme meg inn på online så kommer det opp en sånn patch på 105mb.. Jeg har lastet den ned.. Men så kommer problemet.. når den er ferdig nedlastet så kommer det opp at viss jeg trykker "ok" så går den ut av spillet og starter installasjonen av patchen med en gang.. men når jeg trykker "ok" Så går den ut av spillet.. men det kommer ikke opp noe installasjon :S? HJELP?! Takk på forhånd
Roskov Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 last ned patchen manuelt via det såkalte internettet og slik nettsider.
nnamenur Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 http://cohpatch.relic.com/ innebygd dl i coh er triste saker
Tehjoran Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Skrevet 7. desember 2008 http://cohpatch.relic.com/ innebygd dl i coh er triste saker HVilken av de Patchene skal jeg ta på Coh. Originalen?
Tehjoran Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Skrevet 7. desember 2008 http://cohpatch.relic.com/ innebygd dl i coh er triste saker HVilken av de Patchene skal jeg ta på Coh. Originalen? Nå har jeg lastet ned første patchen.. Og når jeg prøvde å gå inn på Online igjen ba den om en ny patch?.. HVor mange patcher trenger jeg for å få spilt Online?!
nnamenur Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Sorry for sent svar, men du skal helt til siste versjon dvs 2.301. F.eks: 1. / EN_100_140 = 105 mb 2. / EN_140_2101 = 1.8 gb 3. / EN_2101_2201 = 117,486 KB 4. / EN_2201_2202 = 8,006 KB 5. / EN_2202_2300 = 41,604 KB 6. / EN_2300_2301 = 77.86 mb Som du skjønner kan det ta litt tid å laste ned :/ Har du noen problemer anbefaler jeg å titte på http://forums.relicnews.com/showthread.php?t=187054 der er coh patching er forklart i detalj. Lykke til
Gjest Slettet+212343 Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 multiplayer generelt i COH er triste saker..det var tider før OF/de største patchene kom ut, da man kunne spille 3rd party maps uten problem. etter OF har jeg hatt bare problemer med dette. virker også helt bingo ang når man klarer å koble seg til kompisene. elsker COH, men alle problemene har drept moroa for meg. er det forresten noen som har fått til å spille nedlastede maps etter at de har installert OF? før var det nok å legge til " -dev" på snarveien, men nå funker ikke dette lenger. i utgangspunktet teit at det skal være så håpløst å få spilt andre brett enn de som følger med spillet! (før noen lurer, så er dette ikke snakk om piratløsninger, men en teit fremgangsmåte man må/måtte gjennom uansett. )
Tehjoran Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Skrevet 8. desember 2008 Sorry for sent svar, men du skal helt til siste versjon dvs 2.301. F.eks: 1. / EN_100_140 = 105 mb 2. / EN_140_2101 = 1.8 gb 3. / EN_2101_2201 = 117,486 KB 4. / EN_2201_2202 = 8,006 KB 5. / EN_2202_2300 = 41,604 KB 6. / EN_2300_2301 = 77.86 mb Som du skjønner kan det ta litt tid å laste ned :/ Har du noen problemer anbefaler jeg å titte på http://forums.relicnews.com/showthread.php?t=187054 der er coh patching er forklart i detalj. Lykke til Åja. Da blir det nedlasting dag i dag .. Jeg drev å lastet ned vilt i går.. men så nå vet jeg ikke hva jeg har lastet ned eller ikke.. Så jeg sletter alle patchene og laster dem ned på nytt .. Så er dem nok ferdig når jeg kommer hjem fra skolen i dag..
nnamenur Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Spillmessig syns jeg OF er skandalebra, eneste store balanseproblemet er vel shared resources med briter i mer enn 2v2. Patch 1.71 var også bra, men tenker at alle spill ble ganske like med tankbattles på slutten. Nå som infanteristene har fått større betydning er antall metastrats ganske mye høyere selv om de flinkeste spillerne fremdeles har en tendens til å gjenta seg selv. Hadde det bare vært litt mindre krøll med automatching og random drops Custom maps er dessverre nedprioritert av Relic og det er ikke så mange maputviklere igjen. Jeg spiller av og til D-Day Coop, men da bruker jeg coh launcher. Største problemet der er at få maps er oppdatert til å kunne spilles med siste patch pga. at maputviklerne har sluttet multiplayer generelt i COH er triste saker..det var tider før OF/de største patchene kom ut, da man kunne spille 3rd party maps uten problem. etter OF har jeg hatt bare problemer med dette. virker også helt bingo ang når man klarer å koble seg til kompisene. elsker COH, men alle problemene har drept moroa for meg. er det forresten noen som har fått til å spille nedlastede maps etter at de har installert OF? før var det nok å legge til " -dev" på snarveien, men nå funker ikke dette lenger. i utgangspunktet teit at det skal være så håpløst å få spilt andre brett enn de som følger med spillet! (før noen lurer, så er dette ikke snakk om piratløsninger, men en teit fremgangsmåte man må/måtte gjennom uansett. )
Gjest Slettet+212343 Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Spillmessig syns jeg OF er skandalebra, eneste store balanseproblemet er vel shared resources med briter i mer enn 2v2. Patch 1.71 var også bra, men tenker at alle spill ble ganske like med tankbattles på slutten. Nå som infanteristene har fått større betydning er antall metastrats ganske mye høyere selv om de flinkeste spillerne fremdeles har en tendens til å gjenta seg selv. Hadde det bare vært litt mindre krøll med automatching og random drops Custom maps er dessverre nedprioritert av Relic og det er ikke så mange maputviklere igjen. Jeg spiller av og til D-Day Coop, men da bruker jeg coh launcher. Største problemet der er at få maps er oppdatert til å kunne spilles med siste patch pga. at maputviklerne har sluttet men dette er da fantastisk! hvorfor har ikke jeg funnet ut om denne launcheren før lurer jeg på! spiller ikke så ofte lenger, så 4-5 maps som er kompatible med patchen hadde holdt lenge! har du linker til flere maps du vet fungerer med siste patch??
nnamenur Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Bra du fant den nå da! Siste patchen kom vel ut i mai eller noe sånt. Så da kan du søke på alt av maps som er lagt ut på f.eks. http://planetcoh.gamespy.com/coh?game=0 siden da. Så bruker du bare coh-launcheren til å adde. Klikk-og-spill Btw til nyere spillere anbefaler jeg sterkt å sjekke ut: http://www.gamereplays.org/companyofheroes/ Lærer enormt mye av å se replays og video/shoutcasts gjør det underholdende også. men dette er da fantastisk! hvorfor har ikke jeg funnet ut om denne launcheren før lurer jeg på! spiller ikke så ofte lenger, så 4-5 maps som er kompatible med patchen hadde holdt lenge! har du linker til flere maps du vet fungerer med siste patch??
Gjest Slettet+212343 Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Bra du fant den nå da! Siste patchen kom vel ut i mai eller noe sånt. Så da kan du søke på alt av maps som er lagt ut på f.eks. http://planetcoh.gamespy.com/coh?game=0 siden da. Så bruker du bare coh-launcheren til å adde. Klikk-og-spill Btw til nyere spillere anbefaler jeg sterkt å sjekke ut: http://www.gamereplays.org/companyofheroes/ Lærer enormt mye av å se replays og video/shoutcasts gjør det underholdende også. men dette er da fantastisk! hvorfor har ikke jeg funnet ut om denne launcheren før lurer jeg på! spiller ikke så ofte lenger, så 4-5 maps som er kompatible med patchen hadde holdt lenge! har du linker til flere maps du vet fungerer med siste patch?? takker så meget! skal laste ned launcheren og noen maps til helga. da er det en liten pause i eksamensmaset så da skal jeg få med et par kompiser på en runde COH igjen! på tide!
Joney Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Spilte dette en stund, når det var versjon 1.0 har det fortsatt liggende, men gadd ikke mer fordi det var helt umulig å flanke når soldatene bare fyrte løs på alt de så med en gang... er dette fikset i de nyere patchene?
Gjest Slettet+212343 Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Spilte dette en stund, når det var versjon 1.0 har det fortsatt liggende, men gadd ikke mer fordi det var helt umulig å flanke når soldatene bare fyrte løs på alt de så med en gang... er dette fikset i de nyere patchene? med detaljstyring av troppene har hvertfall ikke jeg noe problem i det hele tatt med å kjøre flankering. ta en titt på bugfix loggene for de forskjellige patchene. det er MASSE de har endret og forbedret siden 1.0. faktisk så mye at man kan lure på om de med fordel kunne utsatt utgivelsen et helt år, så kunne de gitt ut et spill som var dobbelt så bra i utgangspunktet
Tehjoran Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Skrevet 9. desember 2008 (endret) Æsj.. Nå har jeg et problem igjen.. -.- Nå har jeg lastet ned alle patchene via den siden du gav meg.. Men nå vil ikke patch "EN_140_2101_Patch(3)" Åpne og instalere. :S.. Hjelp ? EDIT: Nå vil den åpnes.. Men det kommer opp at "EN_140_2101_Patch(3) har sluttet å virke og programmet vil bli lukket" Endret 9. desember 2008 av TehJøran
nnamenur Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Uffda, det hørtes ikke noe bra ut. Kan høres ut som det har skjedd noe gale med nedlastingen din Er litt mistenkelig at filen har fått (3) tagget på seg, så du kan jo sjekke om filstørrelsen tilsvarer 1.8 gb, kanskje du bare prøver å starte feil versjon? Dvs. at patchen ligger der, men at du har to ufullstendige som heter patch(2) og patch(3)? Hvis ingen av disse filene funker så tror jeg dessverre du må laste ned på nytt. Da kan du evt. prøve å laste ned en annen rekkefølge: 1. / EN_140_170 = 136 mb 2. / EN_170_171 = 9.67 mb 3. / EN_171_2101 = 1,832,967 KB Krysser uansett fingrene for at du kommer deg i mål så snart som mulig, for det ligger mange timer med kos og venter på deg Æsj.. Nå har jeg et problem igjen.. -.-Nå har jeg lastet ned alle patchene via den siden du gav meg.. Men nå vil ikke patch "EN_140_2101_Patch(3)" Åpne og instalere. :S.. Hjelp ? EDIT: Nå vil den åpnes.. Men det kommer opp at "EN_140_2101_Patch(3) har sluttet å virke og programmet vil bli lukket"
Tehjoran Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Skrevet 9. desember 2008 Orker ikke å drive med dette nå.. Men mener du at jeg skal laste ned de 3 du nevnte på nytt?.. i rekkefølge.. siden jeg bare lastet ned alt sammen etter hverandre .. ..
Tehjoran Skrevet 13. desember 2008 Forfatter Skrevet 13. desember 2008 (endret) EDIT: Hvordan Ranker man på O.F Mp? Endret 14. desember 2008 av TehJøran
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå