Gå til innhold

Ragnarok, skandinavisk guild i Age of Conan


Anbefalte innlegg

Ragnarok

 

Ragnarok er et nordisk gaming community som har eksistert i 6 år, og som er aktive i flere spill. Vi har per i dag aktive guilds i Anarchy-Online,World of Warcraft og Age of Conan. Våre medlemmer har derfor lang erfaring og kunnskap i de forskjellige spill. Vår spillerbase har medlemmer mellom 18 og 50+ år, med en gjennomsnittsalder som nok ligger på rundt 25-30+.

 

Vi strever etter å opprettholde en høy standard på våre medlemmer. Vi belønner modenhet, gode manerer og samhold over alt annet. Ragnarok er en familie vi alle er stolte over å representere. For å opprettholde våre tette bånd, og opprettholde vår høye standard krever vi og mye av våre søkere. Våre guildregler og recruitment krav kan synes strenge, men de er nødvendige for at vi skal sørge for at våre nye søkere passer inn og følger de standarder vi har satt.

 

Ragnarok har skapt seg et navn i flere spill som en guild som er "Fair Play". Vi følger den til enhver tid gjeldende EULA/ToS. Ebay, moneytrading, exploiting, griefing, rasisme og generell umodenhet hører ikke hjemme i Ragnarok. Det sitter andre mennesker bak de avatarer du ser på skjermen, og vi forventer oss at du oppfører deg sivilisert når du bruker vårt guildnavn.

 

- Chtuga, Lord in Ragnarok Age Of Conan/Former President

 

Server

 

Vi spiller nå på PvP serveren Fury.

 

Miljøet

Vi har et flott miljø blandet sammen med hardcore og casual spillere i alle aldre. Vi har gode PvP spillere og PvE spillere.

 

Vi er både Norske, Danske og Svenske spillere. Altså en Nordisk guild.

 

Det settes krav til at våre spillere skal oppføre seg voksent.

Reglene vi har for raids, siege og alts skal følges av alle. Les mer på våres forum om dette.

 

Raids

 

Vi har wing1 wing2 og wing3 BRC på farm, og gjør litt tier1 i blant. (Vi hadde 2 server first kills når Wing3 kom opp også)

Vi benytter oss av DKP system og benytter Sign on.

 

Battlekeep og Guild village

 

Vi har en battlekeepet Caelnach og guild village er snart ferdig med tier3.

 

PvP

 

Vi har mange erfarne PvP spillere som spiller aktivt i minigames, world pvp og siege. For tiden klarer vi å stille med 48 spillere på siege, og har vunnet flere ganger med kun våres spillere. Spillere med PvP erfaring har en stor fordel ifbm. søking.

 

Hvordan søker jeg?

 

Les: http://forum.rr-guild.com/viewtopic.php?f=99&t=26378

Endret av shivac
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Hei!

 

Har tenkt å spille litt AoC igjen, og lurte bare litt på om dette er en "bra" server? Regner jo med at Ragnarok er bra, men ser jeg må bli level 60 før jeg kan søke meg inn der, og det tar jo litt tid.. :) Noen tips forøvrig til en "noob"? (Hadde en level 42 char på en annen server, men tror jeg rett og slett starter fra scratch..)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hei!

 

Har tenkt å spille litt AoC igjen, og lurte bare litt på om dette er en "bra" server? Regner jo med at Ragnarok er bra, men ser jeg må bli level 60 før jeg kan søke meg inn der, og det tar jo litt tid.. :) Noen tips forøvrig til en "noob"? (Hadde en level 42 char på en annen server, men tror jeg rett og slett starter fra scratch..)

 

Nå blir alle PVP serverne slått sammen, så serveren blir garantert bra :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...