wrkills94 Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 Noen som vet hvor jeg finne FREE RETAIlS or PROMO CODES????
evilleader360 Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 Ser ut til at globaliseringen har nådd deg . Går da strengt tatt å skille mellom norsk og engelsk, enten snakker du norsk eller engelsk, en fusjon mellom dette blir bare komisk .
wrkills94 Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Skrevet 6. desember 2008 veit sorry. prater så mye engelsk i warrock spiller du warrock??
evilleader360 Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Hehe, skjønner . Jeg spilte det en gang i 2005 fra starten av beta til slutten, var bare episke minner fra spillet. Men siden det gikk retail har alt blitt verre, frustrerende for oss med standard konto i det hele tatt spille, her er det snakk om at den med "premium" våpnene vinner, fullt av juksere er det også..
wrkills94 Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Skrevet 7. desember 2008 Hehe, skjønner . Jeg spilte det en gang i 2005 fra starten av beta til slutten, var bare episke minner fra spillet. Men siden det gikk retail har alt blitt verre, frustrerende for oss med standard konto i det hele tatt spille, her er det snakk om at den med "premium" våpnene vinner, fullt av juksere er det også.. Skjønner hva du mener med preminum folka vinner. Det er ikke hacker på warrock lenger de bruker Hackshield Pro isteden for Punkbuster
evilleader360 Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Byttet? Er nok for majoritetens gode, uansett så går jeg og legger meg, skulle aldri ha vært oppe så sent ^^.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå