Glipp Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 har ikke fulgt med AoC siden jeg sluttet, 1 måned eter release. er det flere quests 60+ nå? eller er det framdeles bare grinding det går på til 80 ? om jeg husker rett så var jeg 63. men kan huske at jeg hadde mere eller mindre ingen quests i det hele tatt.. hvordan er det nå? er interisert og starte opp igjen, når de adder content..
Atomics Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 har ikke fulgt med AoC siden jeg sluttet, 1 måned eter release. er det flere quests 60+ nå? eller er det framdeles bare grinding det går på til 80 ? om jeg husker rett så var jeg 63. men kan huske at jeg hadde mere eller mindre ingen quests i det hele tatt.. hvordan er det nå? er interisert og starte opp igjen, når de adder content.. Tips: Ymir`s Pass. Det er nok området du trenger.
Azagrath Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Ymir's Pass til godt oppi 60-lvlene, deretter har du litt i Thunder River og en god del i Atzel's Approach. I tillegg har man villaene i Noble District som kan gjøres et par ganger daglig.
tormi Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 (endret) Skjønner ikke den der store mangelen på quests som mange har klaget over, nå har jo jeg levlet sent og er bare 79, men følte egentlig det gikk kjapt fra 65-75. Og du har jo ikke gjort Ymirs pass så du har vel noen levels der med quests... Endret 22. januar 2009 av tormi
Atomics Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Mange hadde sikkert den følelsen når Ymir`s Pass ikke var på plass enda. Litt rart fortsatt egentlig, da tanken på at de "kanskje" måtte grinde noen lvls var så forstyrrende. Jeg har da grindet nok lvls i andre MMOs, og noen var laaangt verre enn AOC. Siden WOW kom ut, så forventer nok mange at de kan quests seg til topps, fordi dette la WOW opp til i tiden rett før/etter TBC. I Classic manglet mann quests noen ganger husker jeg. Da var der instancecrawling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå