v0lume Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 (endret) Heisann Broren spiller mye wow og i dag dukket det opp problemer. Han ringte meg og sa at noen var inne på kontoen hans, og hadde bytta passord. Jeg gikk umiddelbart inn, svarte på hemmelig spørsmål og laget nytt passord. Da kom han inn, men minutter senere falt han ut og vi hadde det samme problemet(noen hadde funnet ut det nye passordet, og gått inn og endret). Jeg gjentok prosedyren med hemmelig spørsmål, og bytta til et "umulig" passord. Da han kom inn var gull og karakterer borte. Så falt han ut for tredje gang. Jeg gikk inn og endret for tredje gang. Han tok kontakt med GM, de stengte kontoen og nå "jobber" de med saken. Mitt spørsmål er: Hvordan er dette mulig? Skjønner at de kan få tak i passordet 1 gang, men at de klarer å cracke det nye passordet flere ganger, skjønner jeg ikke. Er keylogger eneste forklaring? Kanskje de har tilgang til mailen min + at de visste det hemmelige spørsmålet(usannsynlig)? Hva er deres syn, har ikke mye peil på WOW Takker for alle svar Endret 4. desember 2008 av woodno
Blodappelsin Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Jeg hadde tippet også keylogger, men som du sier kan det være at de har tilgang til mail eller hemmelig spørsmål også. Det kan jo være en slags keyloggerbot, som automatiserer det å få tak i passord og kontonavn, for å så gå inn og sende vekk gull, og evt skifte passord eller liknende.
v0lume Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Skrevet 4. desember 2008 (endret) EDIT: Har skjønt at det nok mest sannsynlig var Blizzard som satte i gang noen "sikkerthets" tiltak, som gjorde at passordet ble byttet når man logger ut (Bror hadde snakket med GM med engang han så at andre var på kontoen). Dere vet vel nok om dettte Da virker det ikke så alvorlig likevel. Da noen venner av han sikkert viste hans første passord Hvis en moderator ser denne kan han stenge den Takker for alle svar Endret 4. desember 2008 av woodno
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå