Fire^^ Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 (endret) hei! jeg har ett lite problem med kondensatoren min... (Boschman Ct-100x eller noe sånt)....får ikke ladet den, har koblet den til batteri å satt motstanden på plussledningen, motstanden lyste i ett par sekunder før den sloknet, etter det målte jeg spenningen å den varierte mellom 0.01 å 0.00.... noen såmm vett hva som kan verr gale? kan motstanden vere røken? Takker for svar! Endret 4. desember 2008 av Fire^^
Fire^^ Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Skrevet 8. desember 2008 Hiv kondensatoren, kjøp bilstereobatteri. skal den byttest ut med de vanlige bilbatterie? link? pris? =)
Lefse Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Du bytter ut det vanlige batteriet med et bilstereo-batteri. Disse batteriene får du hos de fleste bilstereo-forhandlere. Prisene begynner på rundt 2000,-.
Fire^^ Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Skrevet 8. desember 2008 Du bytter ut det vanlige batteriet med et bilstereo-batteri. Disse batteriene får du hos de fleste bilstereo-forhandlere. Prisene begynner på rundt 2000,-. er det kraftigere å gir forsterkeren mer strøm?
Lefse Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Hjelper ganske mye mer enn en kondensator ja. Et batteri lagrer strømmen som ikke blir brukt også, noe som gir et "reservelager". I min forrige bil hadde jeg to batterier paralellkoblet istedenfor å bruke kondensator, dønn stabile lys når jeg spilte for fullt.
tobbelobb Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 (endret) hei! jeg har ett lite problem med kondensatoren min... (Boschman Ct-100x eller noe sånt)....får ikke ladet den, har koblet den til batteri å satt motstanden på plussledningen, motstanden lyste i ett par sekunder før den sloknet, etter det målte jeg spenningen å den varierte mellom 0.01 å 0.00.... noen såmm vett hva som kan verr gale? kan motstanden vere røken? Takker for svar! Du må sikkert koble til remote leding, men er enig med Lefse, kast den så langt vekk du bare kan! Kjøp batteri, en kondensator på 20farad har FAKTA! 0,02% av energien til et vanlig batteri på 65A så den er mildt sagt ubrukelig! Endret 9. desember 2008 av tobbelobb
Lefse Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Et standard bilbatteri har vel faktisk nok energi lagret til å smelte en skiftenøkkel, etter hva jeg har hørt?
tobbelobb Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Et standard bilbatteri har vel faktisk nok energi lagret til å smelte en skiftenøkkel, etter hva jeg har hørt? Er jo bare å prøve:P
Lefse Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Hehe, hadde jeg bare hatt en skiftenøkkel og et batteri å ofre.
tobbelobb Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Hehe, hadde jeg bare hatt en skiftenøkkel og et batteri å ofre. Jeg har... Kansje jeg skal prøve i morgen... Isåfall blir det rapport med bilder:D
hakkannen Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Jeg har... Kansje jeg skal prøve i morgen... Isåfall blir det rapport med bilder:D Bruk gode hansker, det gnistrer godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå