Gå til innhold

Samsung NC 10


RadivS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg sendte en mail til Samsung om denne kom til Norge. Svaret jeg fikk var at de ikke hadde planer om dette ved dette tidspunkt.

Desverre...

 

Jeg har også mailet med samsung, og deres tilbakemeldinger tydet på at det er en skandinavisk utgave på trappene. Den skal være i butikkene i danmark innen de neste 2 ukene, og så står sverige og norge for tur.

Nå vet ikke jeg hvem kilden din er, men avslører du det så skal jaggu jeg røpe min også :)

Lenke til kommentar
Jeg har også mailet med samsung, og deres tilbakemeldinger tydet på at det er en skandinavisk utgave på trappene. Den skal være i butikkene i danmark innen de neste 2 ukene, og så står sverige og norge for tur.

Nå vet ikke jeg hvem kilden din er, men avslører du det så skal jaggu jeg røpe min også :)

 

Sant eller kødd?

 

Kan ikke vente særlig mye lenger på en netbook nå. Hva er den beste netbooken som er tilgjengelig i norske butikker pdd.?

Endret av TheYid
Lenke til kommentar

Det er likt antall taster på et norsk og et engelsk keyboard - tegnene sitter litt forskjellige steder og æøå mangler. Men det går greit å sett opp norsk tastatur softwaremessig og det finnes mye fine klistremerker for å vise oppsett.

 

Ikke helt sexy, men funksjonelt.

Lenke til kommentar

Venter også på en evt. norsk versjon av denne. Etter hva jeg har funnet ut så langt, så er dette en av de beste netbookene. Er det mye pes å tilpasse et engelsk tastatur til norsk? Går det an å sette inn mer RAM selv? Nå er jeg ikke sikker på hva slags RAM som står i disse pcene heller.

Lenke til kommentar

F.eks Microsoft har en gratis tilgjengelig keyboard layout editor, slik at du kan definere tastaturet akkurat slik du ønsker. Hvis du bare velger norsk layout blir det litt krøll med diverse tegn. Da er det bare å definere æ,ø,å der de er på en norsk layout og la resten være evt så det stemmer med det engelske tastaturet.

 

Så er det bare å klistre på noen fine bokstaber du sikkert for kjøpt en plass eller finne frem Dymo'en... Får visst NC10 til £280 på flyplasser i UK, ~2800kr. Ikke dårlig.

Lenke til kommentar
Jeg sendte en mail til Samsung om denne kom til Norge. Svaret jeg fikk var at de ikke hadde planer om dette ved dette tidspunkt.

Desverre...

 

Jeg har også mailet med samsung, og deres tilbakemeldinger tydet på at det er en skandinavisk utgave på trappene. Den skal være i butikkene i danmark innen de neste 2 ukene, og så står sverige og norge for tur.

Nå vet ikke jeg hvem kilden din er, men avslører du det så skal jaggu jeg røpe min også :)

 

Sendte en forespørsel til Samsung om denne og når den evt. kommer til Norge i dag og fikk følgende svar:

 

Hei

 

Takk for din email til Samsung ElectronicsNordic.

 

idagsläget har vi ingen information när den kommer till Norge

 

 

Hvis du har flere spørsmål, kan du kontakte oss på telefon nummer:

815-56 480, mandag til fredag, mellom klokken 08.00 og 18.00.

Eller du kan sende en email via vår hjemmeside www.samsung.no.

 

Med vennlig hilsen

Anna

 

 

Samsung Electonics Nordic

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...