deathshot Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 (endret) Tittelen sier alt, det gikk an å spille på fullskjerm før jeg lasta ned FRAPS, skulle teste ut hvor mye fps jeg hadde, og når jeg tokk det bort, så ser spilelt slikt ut: Har prøvd å kjøre den som admin + har prøvd oppgavebehandling å ta maksimer der i fra.. Taker på forhånd.. Endret 3. desember 2008 av Deathshoot
War Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 (endret) Alt - Enter I farcrymappen ligger det en benchmark, kjør den på valgte settings og se FPS i fargerike grafer. Anbefaler å sette alt på max først. Sett ned shadows 1 hakk, slå av V-sync og 0 AA Test med rett oppløsning, det skjermen din støtter og får du over 50 FPS øk det du slo av med 1 hakk opp osv. Endret 3. desember 2008 av War
deathshot Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Skrevet 3. desember 2008 (endret) Tusen takk! ALT-ENTER - Funket =) Har alt på ultra high.=) Tusen Takk - Igjen! Endret 3. desember 2008 av Deathshoot
War Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Da har vel du et 1gb ram kort. Her er testene av et 9800GX2 som har 512 ram x2 som ikke klarer å takkle 8xAA i directX10 Som du ser i testen. Øverste alt på max i 1600x1200 uten om AA og v sync Nederste alt på max med aa og v.
deathshot Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Skrevet 3. desember 2008 Min kjører den helt fin, uten lagg.. Men jeg kan fjerne V-Sync.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå