esop Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Hei Jeg skal kjøpe en ny pc, jeg har tenkt meg denne pc'en Så jeg lurte på om noen av dere hadde noen invendinger til kjøpet? Jeg skal bruke den til spill som flight simulator og crysis. Takker for alle svar. Esop
Svenni212000 Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Antec Nine Hundred er totalt oppskrytt. Det er et kabinett fra tidlig 90 tallet med blå LED vifter. Det har absolutt ingen funskjoner som er et selvfølge ved kjøp av et kabinett i dag, som støvfilter og mulighet for å organisere/gjenne kabler bak hovedkortet. NZXT Tempest vil i mitt syn være et bedre valg enn Antec Nine Hundred God strømforsyning.. Jeg vil dog anbefale en modulær PSU. Godt skjermkort.. Dog kan du få et HD 4870 skjermkort som er både kraftigere og billigere. Sapphire Radeon HD 4870 TOXIC Edition til eksempel. Bytt ut P43 med et P45 Hovedkort. MSI P45 ZILENT eller Asus P5Q SE 2 til eksempel. >> Handlekurv <<
esop Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Skrevet 4. desember 2008 (endret) Takker for svar:D Har satt opp den her Så hvis dere kan si hva dere mener om den hadde det vært fint:D edit: feil link Endret 4. desember 2008 av esop
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå