veitch Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Hei, eg vudere kjøp av lydkort som eg skal bruke til ein macbook pro. Lydkorte skal ha 8/16 inn XLR Tenkte å mice opp eit trommesett å sitte å små mixe litt på macen.. vil også ha muligheten til å koble til eit band der vil eg ha 16 inn. lydkorte skal ha firewire. (800/400) Ønsker litt hjelp til å plukke ut eit godt lydkort til denne typen bruk.. Pris max. 7 000,-
veitch Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Skrevet 2. desember 2008 Hei, eg vudere kjøp av lydkort som eg skal bruke til ein macbook pro. Lydkorte skal ha 8/16 inn XLR Tenkte å mice opp eit trommesett å sitte å små mixe litt på macen.. vil også ha muligheten til å koble til eit band der vil eg ha 16 inn. lydkorte skal ha firewire. (800/400) Ønsker litt hjelp til å plukke ut eit godt lydkort til denne typen bruk.. Pris max. 7 000,-
lindp Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Med 7000 kr ville jeg gått for et M-Audio ProFire 2626. Du kan se en diskusjon om lillebroren M-Audio ProFire 610 her. Pal
veitch Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Skrevet 2. desember 2008 Ser flott ut, takk for at du tok ei sikklig side =) trur du eg kjem til å trenge ein kompressor også? programm følger med i det lydkorte også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå